kerst gala 22 dec

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

hahahaha, das nogeens speedposten.. In de rij graag
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• deloitte
      • Sep 2005
      • 135

okaj,

nu hebben we genoeg gehoord over de truss rigging van mij in de gymzaal. ik ben fout geweest volgedekeer zet ik er gini's neer. laat je mening eens horen over de rest. mij apparatuur, hoe het er verder bij staat, wat kan ik nog meer veranderen(op de truss contructie naa).
      ik hoor het graag van jullie

gr bram
      voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• mverdult
        • Dec 2003
        • 123

Waarom heb je je cross-over niet netjes in die flightcase gezet ? had je die ook gehuurd ? als ik zoveel geld zou verdienen als jullie had ik mijn set wel beter voor elkaar hoor. Ik heb het dan alleen maar over het geluid. Maar daar zit nou net de scheiding dan tussen de semi-pro's en de hobbyisten !!

Comment

• Mark-LED
          • May 2004
          • 822

citaat:Geplaatst door deloitte

nu hebben we genoeg gehoord over de truss rigging van mij in de gymzaal. ik ben fout geweest volgedekeer zet ik er gini's neer.
          Volgens mij wil je het niet begrijpen of wel?

Comment

• deloitte
            • Sep 2005
            • 135

citaat:Geplaatst door Dj Mark

nu hebben we genoeg gehoord over de truss rigging van mij in de gymzaal. ik ben fout geweest volgedekeer zet ik er gini's neer.
            Volgens mij wil je het niet begrijpen of wel?

volgens mij wil jij het niet begrijpen. als ik zeg dat ik het begrijp dan doe ik dat!! of ben je hier om iedereen alleen maar zwart temaken?

ltr

Comment

• deloitte
              • Sep 2005
              • 135

citaat:Geplaatst door mverdult

Waarom heb je je cross-over niet netjes in die flightcase gezet ? had je die ook gehuurd ? als ik zoveel geld zou verdienen als jullie had ik mijn set wel beter voor elkaar hoor. Ik heb het dan alleen maar over het geluid. Maar daar zit nou net de scheiding dan tussen de semi-pro's en de hobbyisten !!
              hej

de cross over OOK gehuurt?? wat heb ik dan nog meer gehuurd. alles wat hier staat is van mij btw. wat zou ik dan moeten veranderen aan mijn geluid, waarom is het volgens jou niet goed genoeg?
              ik hoor het wel

gr bram

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

Ladies,

Kan het een beetje vriendelijker aub?

Alvast bedankt.
                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

laat je mening eens horen over de rest. mij apparatuur, hoe het er verder bij staat, wat kan ik nog meer veranderen(op de truss contructie naa).
                  ik hoor het graag van jullie

gr bram
                  alles in de sloot gooien, en de volgende keer huren.

Veilig is met ei, gloeiende, en jij schrijft het nu 4 keer met ij.

Zegt mij precies genoeg. Verder: als je 1 x per week hijst, das dus 52 aanstaande ongelukken per jaar.

Ben benieuwd naar die baas van je...

Comment

• deloitte
                    • Sep 2005
                    • 135

ejj jongens
                    het is goed met jullie
                    want jullie snappen het niet als ik iets zeg
                    ik ga ff kijken of ik de toppic kan verwijderen

later!!

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

moet je f in de eerste posting op het edit-icoontje klikken.
                      dan verschijnt er ook een regeltje met de forumafdelingen. zetm mmaar naar geluid, of techniek, gooi ik m wel verder...

Comment

• Mark-LED
                        • May 2004
                        • 822

En dat bedoel ik met je wil het niet begrijpen.

Je bent niet de eerste, zijn er meer geweest die niks deden met het commentaar wat door andere forum leden gegeven werd. Alleen dachten die alles zelf wel te weten, dat maakt hier het verschil.

Het komt er gewoon op neer, jij rig'd onveilig, krijgt daar commentaar op met uitleg waarom het onveilig is, en of je er werkelijk iets mee gaat doen zal mij worst zijn, ik hoef jouw ongelukken niet te betalen.

Dit forum is een mooi voorbeeld van vakkennis, als je hier iets plaatst, krijg je commentaar, positief of negatief. Daar kan je van leren, als je er stom tegenin gaat met bovenstaande reacties, werkt dat alleen maar averechts.

Comment

• Ahmed Al Dayri
                          • Oct 2005
                          • 354

Ligt het aan mij of komt dit steeds vaker voor?
                          Dat mensen hun topics wissen omdat mensen commentaar hebben, terwijl daar eerst naar gevraagd wordt in het openings-post[xx(]

Comment

• deloitte
                            • Sep 2005
                            • 135

citaat:Geplaatst door Ahmed Al Dayri

Ligt het aan mij of komt dit steeds vaker voor?
                            Dat mensen hun topics wissen omdat mensen commentaar hebben, terwijl daar eerst naar gevraagd wordt in het openings-post[xx(]
                            begrijp mij goed, ik wil heel graag commentaar maar ik baal ervan als het 15 keer is gezegt en ik zeg dat ik het begrijp dat ze er nog steeds over doorgaan en niet 1 x

gr bram

Comment

• Mark-LED
                              • May 2004
                              • 822

Dat komt mede door de anderen die hun mening gaven over ringen-riggen, die het ook allemaal wel goed vonden als het goed vast zat. Niet alle commentaar was op jou gericht (wel het meeste).

Comment

• timleurink
                                • Mar 2005
                                • 121

Ik vind het ook een beetje jammer hoe er gereageerd wordt.
                                Deze jongen vraagt om advies en probeer deze dan op een fatsoenlijke manier te geven. En niet "gooi al je spullen eerst in de sloot" we zijn tenslotte allemaal newbies geweest.
                                Het ophangen van de truss is fout dat weet hij en zal hij de volgende keer rekening mee houden.
                                Geef nu eens een duidelijke mening over zijn apparatuur.
                                Je kunt allemaal wel zeggen het is geen afkraken maar advies. Probeer het dan ook was subtieler te brengen...

Groeten Tim

Comment

Working...