iemand ervaring met deze lichtbrug?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

de overbrenging is totaal anders, antwoord: nee dus dit kan je niet als koppelstuk ter vervanging van dat lichtrek gebruiken.

owja, gefeliciteerd met je aankoop. ik hoop dat je er minder problemen mee gaat krijgen als de meesten van ons die er recentelijk of in een ver verleden zijn ingetrapt.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

wil je hier toch mee werken, plastic koppelstukken verwijderen en hiermee naar een staalbedrijf gaan, kunnen ze eenvoudig maken van metaal, kost je de kop niet maar is wel zeker zo veilig. voor het tussenkoppel setje om je truss aan elkaar te maken, koop een stel goede metalen buizen die hierin passen, en dan niet 30 cm lang maar een meter ofzo. en die pennen aan het staalkabeltje zijn voor het terugzakken van je statieven, borging dus. en nu maar hopen dat er geen ongelukken gebeuren.!!
      al hoewel ik wel een drive in ken die er rustig een kilo of 40-80 aan hangt.
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

mag ik hier foto's neerzetten van een ander? over hoe het dus niet moet naar mijn inzicht
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• dj_bob
          • Aug 2005
          • 112

van mij mag je tfprodutions!
          ik ga er toch niet meer dan 30kg aan hangen, als ik er meer aan ge hangen koop in een fatsoenlijke truss.

Heeft iemand een idee hoeveel het kost om deze koppelingen bij een staalbedrijf
          te laten maken?

en hoe krijg je deze dan vast op het statief? statief doorboren?
          alvast bedankt,
          Bob

Comment

• dj_bob
            • Aug 2005
            • 112

ik heb hem afgelopen weekend gekocht
            het was eentje van prostand,
            redelijk stevig, alleen zakte hij een beetje door toen ik m'n scan eraan hing.

Comment

• FDJ Sven
              • Dec 2005
              • 3

Hm ik las ergens dat ze niet bepaald veel gewicht konden hebben.

Als ik er 2 Mac 500 aan zou hangen zit je al aardig aan de limiet.

Persoonlijk zou k gewoon ff lekker doorsparen voor wat stukjes truss, en dan 2 goeie statieven. Hoeven niet eens van die VMB statieven te zijn.

Maar aan goeie Wind-Ups heb je ook wel genoeg.
              Van 23 december tot 7 januari @ Skihut Tanzhimmel Oostenrijk

Comment

• ejxam
                • Jun 2005
                • 44

Jullie praten allemaal zo makkelijk over dat sparen, maar als je zoals ik een beetje hobby't en een kleine (vriendschappelijke) 50 euro per maand verdient aan je drive-in valt dat niet mee. Ik heb zo'n zelfde statief, 2 effecten, een strobe, een moonflower, een rookdoos, en soms 8 parren op de T's, wekrt perfect. We hebben het statief wel een beetje verbouwd hier en daar, maar voor een kleine drive in die professioneel wil ogen vind ik het toch een goed statief.
                Homo sapiens non urinat in ventum.

Comment

• dj_bob
                  • Aug 2005
                  • 112

ik ben het wel met exjam eens!
                  ik ben 14 jaar en heb afgelopen jaar voor ongeveer 500 euro aan app gekocht.
                  voor mij is dit elke euro die ik heb gekregen!! dus voor een trusje van 700-800 euro ben ik anderhalf jaar aant sparen.!
                  dit is mij het geld niet waard...

Comment

• jaspertje
                    • Dec 2005
                    • 229

citaat:Geplaatst door maarten geurts

Enige nadeel is dat de schroeven waarmee je de stallage in elkaar zet met een imbus sleutel vastgezet moeten worden. De koppelingen zou ik als ik jou was direct vervangen door bouten met iets van vleugelmoeren. Scheelt een hoop tijd met opbouwen.

ik heb ook zo 1 maar ik heb er geen imbus voor nodig hoor
                    zou niet wete waar die voor nodig is
                    sorry van de typfouten ben dyslecties

Comment

• T-Nuzz
                      • Dec 2002
                      • 274

citaat:Als ik er 2 Mac 500 aan zou hangen zit je al aardig aan de limiet
                      Dat gaat ie waarschijnlijk niet houden, maar als je die koppen kunt betalen kun je ook wel een fatsoenlijke brug kopen (truss + windup).
                      Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

Working...