ale toch goed dat dat uit 't zicht is gegaan dan.
iemand ervaring met deze lichtbrug?
Collapse
X
-
hahahahah, idd
Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
3 moonflowers en een lasercrab [:P]Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Hoe doe je dat fan met je truss, kun je die inschuivencitaat:Als je in een ruimte net 10cm met of minder nodig hebt: onmogelijk!
Ik zou doorsparen voor echte truss.
?
Heb ook eens zo'n ding aangeschaft. Allemaal plastic koppelingen idd. Heb het ding precies 1 x gebruikt met enkel 8 56'ers en een mushroom. Durf m sindsdien niet meer op te tuigen. Gebruik tegenwoordig alleen nog de bijbehorende statieven.Heb je dat echt allemaal nodig?Comment
-
Rijp voor de lounge:citaat:Geplaatst door T-Nuzz
Hoe doe je dat fan met je truss, kun je die inschuivencitaat:Als je in een ruimte net 10cm met of minder nodig hebt: onmogelijk!
Ik zou doorsparen voor echte truss.
?
Nee, dan toch deze http://groups.msn.com/_Secure/0RQCPAsITRJXkw9FbY4Oho!KvC7TIcSv1n9sD9yq4yESFt3c5M zCdUxbm6eqrgCppqKDV*FmDK*1Z4bvd74VTZfsXoV5r8*hgYk* F8f*!Lcg/100_1767.jpg?dc=4675546101002358335 kopen en dan 10 cm afzagen. En na de klus een schuurtje bouwen.
gr. Herman________________________
Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.Comment
-
hahahahah, die mic ken ik, wel eens een zanger gehad die ermee wou inprikken (wat natuurlijk kan, (ik ben ook de rotste niet) zit zo'n xlr-antenne bij die je onderin prikt.
heb de beste man halverwegen maar een draadloze beta 85 aangeboden die hem beter beviel.
alleen toe hij vroeg wat het ding koste moest ie ff slikken. zezijn nix gewend die muzikanten van tegenwoordig (lol) [:P]Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
ik weet niet hoe dat bij jou is, maar hier hebben ze ook stukken van een meter, 50 cm, 30 cm tot aan spacers van 3 cm. met een beetje creativiteit krijg je hem strak tussen 2 balken, al zitten ze 4,32 m uit elkaarcitaat:Hoe doe je dat fan met je truss, kun je die inschuiven ?Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Ik zag dat ik een verkeerde link had geplakt, ik bedoelde deze:http://www.mediazero-shop.de/catalog...l-traversenset
en dan 10cm afzagen en na de klus schuurtje bouwen met gewapende betonvloer.
Ik beklaag de mod die hier nog een topic van weet te creeeren wat zinvolle informatie geeft.
PS: Die microfoon staat te koop aangeboden op http://www.snuffelsite.nl/snuffelsit....asp?offset=10
Echt buiten kansje!
gr. Herman________________________
Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.Comment
-
In elk geval iemand die van iets dat onveilig is nog een beetje wat veiligs probeert te maken. Ik betwijfel of het goed gaat als je de safety dan weer vastmaakt aan de andere kunstof koppeling maar goed, beter iets dan niets
Las trouwens in een andere webshop dat de fabrikant voor dit spul 70kg opgeeft en ze zetten er dan zelf bij dat je dat met een korrel zout moet nemen en niet boven de 15kg moet gaan belasten.
Dat ijzerdraadje noemen wij nu een safety en worden speciaal voor het doel zekeren van gevlogen spullen gemaakt en verkochtcitaat:Ik vind wel grappig dat deze "gezekerd" is dmv een ijzerdraadje!
Comment
-
jongens, deze ïjzerdraadjes' worden hier alleen gebruikt om te voorkomen dat je pen en splitpen kwijtraakt, niet voor veiligheid ofzoJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
dit is een lichtbrug van eurolite,
eurolite zegt zelf dat hij niet meer dan 30 kg kan dragen!
en ik geef "Upgrading your system" gelijk maar die pennen zorgen wel
voor extra stevigheid, als de koppelstukken dan doorbreken heb je in iedergeval
nog ff een paar sec de tijd om de duurste lamp eraf te halen!
Comment
-
En zo blijkt maar weer dat ik geen rigger ben
Nu zal ik zelf ook nooit iets de lucht in werken om deze reden maar leer er graag over zodat ik wel weet waar andere over praten en je begrijpt waarom iets zo moet en niet anders.
Ik zou toch eerder zeggen dan heb je een paar seconden de tijd om weg te komen voordat het op je kop neerkomt. De kosten van die lamp wegen niet op tegen de kosten van lichamelijk letsel bij jezelf of andere.
Comment
-
Ik heb vandaag zo'n brug gekocht. Nog geen problemen mee gehad, ziet er prima uit!
(Ik heb er wel nog niets aangehangen!) Ik zal volgende week een paar foto's online zetten.
Oja, ik heb eentje van American Dj. Degene in de winkel zei dat alle lichtbruggen uit twee dezelfde fabrieken komen, alleen heeft de ene aluminum buizen en de andere kunstof.
Nu we het toch over de koppelstukken hebben; zijn deze dingen ook als koppelstuk te gebruiken?
Comment

Comment