Bruiloften - plaats hier je pics

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • keenoncoolstuff
    • May 2003
    • 695

Originally posted by DJP-BIM
    je vergeet de volledig computergestuurde aap nog
    Mijn excuses...
    Sorry hoor, ik probeerde niet de locatie af te kraken, maar alleen iemand een fabeltje te laten geloven over een badkuip die hij niet eens herkende...
    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• DJP-BIM
      • Jan 2004
      • 289

Originally posted by keenoncoolstuff
      Mijn excuses...
      Sorry hoor, ik probeerde niet de locatie af te kraken, maar alleen iemand een fabeltje te laten geloven over een badkuip die hij niet eens herkende...
      ik doel ook niet op jou ,
      bimshowequipment.nl

Comment

• PeTAR
        • Jul 2005
        • 151

Weer on-topic?

Comment

• Drive-in Show "Volume"
          • Jan 2006
          • 11

Bruiloft bij mensen in de tuin

Hier een paar foto's van ons optreden in de tuin van de schoonouders van het bruidspaar. Met een geweldige BBQ.
          Helaas hadden deze mensen geen lichtshow besteld maar ja dat doet er niet toe. het was gezellig feest

Comment

• DJP-BIM
            • Jan 2004
            • 289

heb je ook nog foto's van je show?
            bimshowequipment.nl

Comment

• Roeltej
              • May 2001
              • 761

Originally posted by Drive-in Show "Volume"
              Helaas hadden deze mensen geen lichtshow besteld maar ja dat doet er niet toe. het was gezellig feest
              Mensen niet laten bestellen, dan gaan ze altijd voor goedkoopste, gewoon zeggen dit kosten we... en als ze vragen wat ze krijgen noem je wat op...

Hier nog een fototje van ons afgelopen vrijdag, begon standaard, eindigde als een 'kpj feest'

Vitality Show

Comment

• Max
                • Feb 2003
                • 680

Welliswaar geen hele duidelijke foto, maar had afgelopen Zaterdag nog een 25-jarige bruiloft in Kaatsheuvel:

Comment

• Overdrive
                  • Feb 2002
                  • 717

Ziet er leuk uit.

Dat was flink laag erin drukken zeker met die zx5jes.

Komt naar mijn mening nét even te weinig laag uit voor fullrange toepassing. Ook oppeppen in het laag haalt vrij weinig uit.

Comment

• Max
                    • Feb 2003
                    • 680

Originally posted by Overdrive
                    Ziet er leuk uit.

Dat was flink laag erin drukken zeker met die zx5jes.

Komt naar mijn mening nét even te weinig laag uit voor fullrange toepassing. Ook oppeppen in het laag haalt vrij weinig uit.
                    Viel reuze mee, zowel de opdracht gever als de feestgangers, willen vooral géén harde muziek waardoor de ZX5's op een wel heel laag pitje stonden te werken.

Overigens hebben we voor aankoop de ZX4 en de ZX5 vergeleken. Op veel gebieden kwamen de ZX4 net wat beter uit de verf, zeker voor het geld. Echter waneer je het maximale uit je topjes wilt halen, of waneer je subs onder gooit is de ZX5 tóch de beste keuze.

Comment

• Overdrive
                      • Feb 2002
                      • 717

Echter waneer je het maximale uit je topjes wilt halen, of waneer je subs onder gooit is de ZX5 tóch de beste keuze.
                      Klopt, geen ontkenning daar. Onze keus viel ook eerst op zx5, alleen om bovengenoemde redenen toch gekozen voor de zx4's.

Comment

• Marc
                        • Nov 2001
                        • 69

Electro Voice setje

Voor onze kleinere (bruiloft) shows gebruiken wij sinds kort ook de ZX5.
                        Er gaat bij ons echter altijd een sub onder.

De inloop muziek tijdens de ontvangst van de gasten, maar natuurlijk ook het steverigere werk als het feest er lekker inzit, kunnen wij met deze set prima laten klinken.

Apparatuur lijstje:

2 x ZX5, Electro Voice
                        2 x RX118, Electro Voice
                        2 x EX 4000, QSC touring amps, 800watt aan 8 ohm!
                        1 x XO24, Speaker Management Controller, T.C. Electronic
                        Last edited by Marc; 04-02-06, 21:24.
                        Binnenkort weer een nieuwe site....

Comment

• Timothy
                          • Aug 2005
                          • 175

Vind het een hele mooie installatie. Degelijk materiaal, niets op aan te merken.
                          Enkel tweetal bemerkingen:
                          - Ik vind die topkasten zo op de eerste foto wel redelijk hoog staan (tot tegen het plafond?) (De spots erachter kunnen dan toch niet ver schijnen?) (zie dat je tussenbaren niet in de hoogte verstelbaar zijn...)
                          - Die moving heads op je subkasten. Dat zou ik persoonlijk niet doen, gezien de vibraties van zo'n kast wel wat interne schade kan aanrichten aan je head. (+ het feit dat de head zoals ik kan zien niet volledig op de baskast staat => gevaar dat hij er afdondert door de trillingen).

Dit zijn maar details die niets afdoen aan het geheel van de installatie!
                          (Speel ook regelmatig een trouwfeest met een dergelijk installatie, helaas nog nooit foto's gemaakt...)

Comment

• Marc
                            • Nov 2001
                            • 69

Hey Timothy,

Qua hoogte betreft heb je gelijk, het plafond was hier namelijk wel erg laag.
                            Het omhoog kantelen van de sub+top combi was echt milimeter werk.

De K&M tussen stang is niet te verstellen, echter de K&M verstelbare tussenstang is op z'n laagst ook deze lengte.

Wat betreft de movingheads op de subjes, daar over ben ik enige tijd geleden al een topic gestart.
                            Plaatsing op deze manier doen we dan ook niet meer.

Ondanks de kleine locatie en de beperkte mogelijkheden, heeft de klant en z'n gasten een zeer geslaagd feest gehad.

Comment

• MarkRombouts
                              • Jan 2005
                              • 1391

Welke subs gebruik je op de eerste foto ? Zijn niet de RX118's zo te zien ?

Mag ik vragen waarom je niet voor een complete EV set-up hebt gekozen, dus ook versterkers en processor ? (niet dat dit slecht zal zijn hoor)

Comment

• Marc
                                • Nov 2001
                                • 69

Hey Markrombouts,

Op de 1e foto hadden we een AD sub mee als demo, deze viel echter wat tegen.
                                Wel een geluk dat deze sub niet zo groot was, anders hadden we qua hoogte van de ruimte een probleem met het plaatsen van de top.
                                Voortaan nemen we hierdoor wel altijd nog 2 losse K&M statieven mee.

De reden dat ik niet geheel voor een EV set up ben gegaan:

De 2 QSC EX 4000 touring amps kon ik als occasion aanschaffen, net zoals de XO24 TC processor voor een zeer geschikte prijs.

Ik heb wel een demo gehoord met een Electrovoice CP2200 op de top, een CP3000 op de sub en een DX38 processor, klonk op zich best wel goed, maar het hield niet over.

De ZX5 en RX118 speakers zijn 600 watt met een impedantie van 8 ohm!
                                CP3000 amp. geeft 600watt aan 8 ohm en de CP2200 amp., geeft 500 watt aan 8 ohm.

De QSC EX 4000 geeft aan 8 ohm, 800 watt, vooral in het laag gaat ie dus lekker door. Wel een nadeel is het gewicht (zo,n 30kg per amp).

Kortom, volgens ons klinkt deze samengestelde set beter en qua prijs scheelt het ook nog eens enorm.
                                Wij zijn er in ieder geval zeer tevreden mee.

Comment

Working...