Bruiloften - plaats hier je pics

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

Persoonlijk zet ik natuurlijk liever altijd 8 spots en sub-top combinatie weg. Helaas denken de meeste klanten iets anders, vraag was duidelijk om niet té veel licht mee te nemen. Het waren ook redelijk jonge mensen dus misschien ook uit een finicieel oogpunt.

Betreft het geluid, trok het prima (speakertjes stonden op de helft open) en uitsturen op 0 db is niet meer dan standaard.

Verder toch bedankt voor uw compliment !

Comment

• Pulse
      • Oct 2001
      • 666

Trouwfeest op bijzonder locatie

Ik heb zaterdag ook nog eens een keertje foto's genomen.
      Dit was een bruiloft te Antwerpen op een vrij unieke locatie (vervallen spoorloods)

Eerst een uurtje optredens van een band (Monsoon) en daarna DJ

Foto's:
      Image gallery

Materiaal:
      Geluid:
      Dj-set: Ecler mac40v+ Denon D4500
      Front: Beyma set 4.5kw rms (3*15inch bas per kant + 10/1.4 hoorngeladen top)
      Monitors: 6* Ak-audio (Beyma loaded) 12Mpro
      Amping: T.amp proline 2700+1300+DCX ultradrive
      Monitor amps: 2* ADJ V3001, 1* QSC RMX2450
      P.A. tafel: Yamaha GA24/12
      FX: Tc-electronics M-one + wat behringer gates/exp/compr
      zang/instr mics: Shure SM57,58, Sennheiser E840
      drumkit: Shure Beta 52 bas, Sennheiser E-614 OH's, SM57's voor toms

Licht:
      2*7m lichtbrug
      2* 4bar par64 500w ray
      4* multipar 575w WFL frontlicht
      4* Futurelight Dj-scan 250wmsd/2
      2* 160w blacklight flood (4*40w tl)
      1* 4bar par36 pins
      1* 50cm spiegelbol
      1* laser 150mw groen
      1* z1000 roker

Dat was het ongeveer
      Last edited by Pulse; 02-07-07, 16:28.
      MVG,
      Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• DJ nn
        • Jun 2006
        • 489

Originally posted by Pulse
        ...
        Amping: T.amp proline 2700+1300+DCX ultradrive
        ...
        nou moet je die r eens op het puntje zetten...
        zo las ik het voor het eerst, was gek
        springen op een versterkertje

Originally posted by Pulse
        Licht:
        2*7m lichtbrug
        2* 4bar par64 500w ray
        4* multipar 575w WFL frontlicht
        4* Futurelight Dj-scan 250wmsd/2
        2* 160w blacklight flood (4*40w tl)
        1* 4bar par36 pins
        1* 50cm spiegelbol
        1* laser 150mw groen
        1* z1000 roker

Dat was het ongeveer
        nounou ik zag nog een behringer LC2412
        mooi kistje trouwens...

Is dat daar waar die tentoonstelling eens geweest is van grote dingen? (met pianokatapult enzo)

Was best een lege bedoeling op die foto's, lijkt me niet gezellig voor feest.
        Maar zag er technisch wel oké uit.

Enkel: hoe heb je je spiegelbol opgehongen ? en motortje dan continu laten draaien ?

grtzz DJ nn
        ... the sound of silence...

Comment

• Pulse
          • Oct 2001
          • 666

Originally posted by DJ nn
          nou moet je die r eens op het puntje zetten...
          zo las ik het voor het eerst, was gek
          springen op een versterkertje
          Zo heb ik het nog nooit bekeken nee

Originally posted by DJ nn
          ... dat moet toch een ongezellige bedoening zijn
          De meeste mensen die iets speciaals willen kiezen inderdaad eerder voor een mooie zaak of een kasteel of zo. Dit was een koppel (allebei architect) die eens wat anders wouden en waarschijnlijk verliefd zijn op oude gebouwen industriele gebouwen Als je binnen de doeken bleef was het nog wel gezellig vond ik.
          MVG,

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

Tsjah, eerlijk??

Ik denk wel dat er meer uit deze locatie te halen is dan hier is bebeurd. Uiteraard zeg ik niet dat dit aan jullie ligt, want ik ken het budget niet en de wensen van de klant, maar met de juiste lichtaccenten en kleurstelling kan dit heel heel interessante locatie zijn.

wanneer overspanningen en pilasters, oude werktuigen en machines als te zien op de foto's juist worden uitgelicht is het wel een heel bijzondere locatie voor een bruiloft. ik denk dat (om welke reden dan ook) hier de plank net is misgeslagen.

Nogmaals, geen waarde oordeel over jullie werk, want ik ken de details niet en wat ik zie ziet er netjes uit, maar dit had wel een toevoeging geweest naar mijn idee.
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1066

hoe was het geluid?? lijkt me toch dat het best een lastige lokatie is om met z'n set knap geluid eruit te halen?

Comment

• DJ_matthias
                • Jun 2005
                • 620

mooie locatie lijkt me... ook leuk aangekleed!
                dingen die ik misschien anders had gedaan:
                * lichtbrugje achter DJ/band of de achterste muur uitlichten met een wash-achtig iets. nu kijken de mensen in de verte op een ofwel zwart gat, ofwel lelijke muur.
                * een fan voor je rookdoos, ofwel gebruik maken van een hazer. hier en daar zie ik een dikke rookwolk en dat lijkt me nogal ongezellig als je daarin moet staan dansen...
                we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• lightzone
                  • Oct 2006
                  • 261

dit lijkt mij juist een heel gezellig trouwfeest

maar het had idd mooi geweest om van die grote architectural colourchangers (of iets anders) de rest van de hal te laten oplichten.
                  maar die zal een doorsnee drive-inn niet in de garage hebben staan.
                  jumping is not a crime

Comment

• Turboke
                    • Oct 2006
                    • 463

Hoezo zou een doorsnee drive-in die niet staan hebben, als er geen budget voor is dan ga jij ze toch ook niet plaatsen? of wel om het toch maar mooi te maken zet je ze er maar bij?

Comment

• stefan90kauw
                      • Jun 2005
                      • 189

Originally posted by lightzone
                      dit lijkt mij juist een heel gezellig trouwfeest

maar het had idd mooi geweest om van die grote architectural colourchangers (of iets anders) de rest van de hal te laten oplichten.
                      maar die zal een doorsnee drive-inn niet in de garage hebben staan.
                      Huren?

Originally posted by Turboke
                      Hoezo zou een doorsnee drive-in die niet staan hebben, als er geen budget voor is dan ga jij ze toch ook niet plaatsen? of wel om het toch maar mooi te maken zet je ze er maar bij?
                      Inderdaad, dat klinkt wel heel stom ja. Je vangt geld voor de spullen die gepland staan en vervolgens zet je er nog een hele bult extra bij.

Anyway, ziet er wel netjes uit. Ik denk dat het ook zeker wel gezellig was.
                      Wat eventueel nog had gekund is om te voorkomen dat je helemaal naar achter kijkt de diepte in. Theaterdoek hangen achter de 'band'.
                      En dan nette washlight of iig iets wat alle kleuren kan maken zodat je het in dezelfde lichtkleur kan houden zeg maar.

Comment

• lightzone
                        • Oct 2006
                        • 261

ik zeg gewoon dat zij die misschien niet hebben ofdat er geen buget voor was he
                        jumping is not a crime

Comment

• Pulse
                          • Oct 2001
                          • 666

Originally posted by lightzone
                          ik zeg gewoon dat zij die misschien niet hebben ofdat er geen buget voor was he
                          Inderdaad,

Een backdrop, wat losse flood parretjes of nog wat extra scans was nog zeker gelukt met m'n eigen spul.

Ik heb echter van hun een eigen lichtontwerp en technische fiche voor het geluid gekregen (zijn niet voor niets architecten ) en ze hebben hiervoor dan offerte aangevraagd. Voor nog overal accentverlichting + nog een extra backdrop en lichtbrug van 10m te zetten was er inderdaad geen budget meer.

De 100den kaarsen in de hal waren trouwens de sfeerverlichting
                          MVG,

Comment

• Pulse
                            • Oct 2001
                            • 666

Geluid was trouwens zeer goed te doen. Zolang de speakers je "zien" toch. Achter de speakers krijg je inderdaad wel wat rommel maar daar kwamen toch geen mensen.
                            Uiteraard met zo'n hal wel niet al te veel galm met de m-one moeten toevoegen bij de band
                            MVG,

Comment

• DjFx
                              • May 2004
                              • 307

Hier nog aantal wat kleinere drive-in showtjes vanuit Zeeland,

27 juni, karaoke show / bruiloft aan de zeeuwse kust. Gezellig feestje niet zo veel mooie foto's gemaakt omdat ik daar simpel weg geen tijd voor had.
                              Show
                              Zingen
                              Zingen
                              Meer

29 juni, mochten er 3 bruiloft shows weg, alleen de foto's waar ik aanwezig was. Simpel showtje. Veel positieve reactie's vanuit de zaal. Verder vond ik het wel 1 van de beter georganiseerde bruiloften, nette tent, goede catering en mooie aankleding!
                              Show
                              Openingsdans
                              Act
                              Feestje
                              Als sterren...
                              Aan de hemel staan
                              Met betrekking tot de (brand)veiligheid hebben we maar even een maglite en brandblusser naar buiten gesleept. Was niet nodig maar je weet maar nooit
                              Feestje
                              Nog even lief doen
                              Meer

7 juli, perfecte trouwdatum (07-07-07) mochten dit keer 2 shows de deur uit. Heb wedrom alleen de foto's van waar ik zelf aanwezig was. Echter ging me digitale camera niet aan, ben bang dat ik heb perongeluk keer heb laten aanstaan.. Nja foto's met mobiel:

Show
                              Show
                              Techniek
                              Feestje
                              Zij... (act)
                              Dansje
                              Meer

Ik kijk terug op een aantal gezellige shows, waar in ieder geval het bruidspaar zich enorm hebben vermaakt.

Commentaar op het totaal plaatje, afwerking, show, nou ik zou gewoon zeggen brand maar los

Comment

• DJP-BIM
                                • Jan 2004
                                • 289

het is alweer even geleden dat ik hier wat foto's heb geplaatst dus bij deze

Afgelopen weekend weer 2 discoshows gedraaid.
                                1) Bruiloft in Ugchelen

2) Bruiloft in Nijmegen

a.s. Maandag mag ik weer naar dezelfde locatie in Nijmegen wederom bruiloftje.
                                bimshowequipment.nl

Comment

Working...