jammer dat er niet meer foto's zijn. Anders hangen van lampen lijkt mij bijna niet mogelijk, truss drukt al tegen het plafond. Wat mij wel opvalt, en niet alleen bij deze foto's maar over het algemeen, de gasten zijn allemaal redelijk eenvoudig gekleed. Waar zijn de pakken en jurken?? Heb zelf afgelopen woensdag bruiloft van mijn nichtje gehad maar hier wel 95% in pak of jurk. Vind ik toch wel heel netjes en toning van respect. (maare wel weer offtopic)
Bruiloften - plaats hier je pics
Collapse
X
-
Als we de parren op het bovenste trussgedeelte hadden gezet dan waren de scans uiteindelijk nog lager uitgekomen...
Nu konden de beams van de scans toch nog net tot boven de hoofden van het publiek dacht ik.
Het probleem van lage zalen komt wel vaker voor spijtig genoeg, maar hier is volgens mij niets aan te doen zeker? (buiten scans rechter hangen)
De gasten waren inderdaad niet zo net gekleed, al waren er al een deel van outfit verandenerd voor 'actjes' enzo. Gelukkig moeten wij de gasten niet kleden.
Nog een fotootje van onze Gert die (probeert te) mixen.
De case was net nieuw (2e hands koopje) en moest nog aangepast worden aan ons materiaal.
Groeten,
GNmixingLast edited by gnmixing; 30-05-06, 10:42.En ja we hebben LJ + fingers... oléComment
-
als je de truss andersom draait dus met de punt naar benenden kan je net wat hoger komen met je scans ,die hangen dan in lijn met de truss,je hoeft de klemmen niet alle ***** vast te draaien en ik kreeg het altijd voor elkaar de haken van de parren in de bovenste buis te hangen en dan kwamen de lampen eronderuit,scheelt zo'n 30 cmmaster-qsc en de restComment
-
Originally posted by pilotals je de truss andersom draait dus met de punt naar benenden kan je net wat hoger komen met je scans ,die hangen dan in lijn met de truss,je hoeft de klemmen niet alle ***** vast te draaien en ik kreeg het altijd voor elkaar de haken van de parren in de bovenste buis te hangen en dan kwamen de lampen eronderuit,scheelt zo'n 30 cmComment
-
Op aparte statieven zou inderdaad een oplossing kunnen zijn, maar ik vind het altijd mooier als ze in de truss hangen.
Ook zouden 2 extra statieven de al te kleine dansvloer nog kleiner gemaakt hebben.
Uiteindelijk viel het allemaal nog wel mee, al zou het mooier zijn vanop grotere hoogte.
Groeten,
GNmixingEn ja we hebben LJ + fingers... oléComment
-
Originally posted by Watt Xtrajammer dat er niet meer foto's zijn. Anders hangen van lampen lijkt mij bijna niet mogelijk, truss drukt al tegen het plafond. Wat mij wel opvalt, en niet alleen bij deze foto's maar over het algemeen, de gasten zijn allemaal redelijk eenvoudig gekleed. Waar zijn de pakken en jurken?? Heb zelf afgelopen woensdag bruiloft van mijn nichtje gehad maar hier wel 95% in pak of jurk. Vind ik toch wel heel netjes en toning van respect. (maare wel weer offtopic)
En ja we hebben LJ + fingers... oléComment
-
Hallo, daar zijn we weer...
Weer eens de digicam meegenomen naar een bruiloft, we waren met twee man, dus lekker de ruimte en de gelegenheid om rustig aan te doen!
Setje vooraanzicht nog zonder de fleurige versieringen van de gasten
Met twee dj's krijg je....2x laptop...de wens voor een derde cd speler....kortom: onszelf lekker makkelijk gemaakt!
ondanks het veel te warme weer, de schitterende locatie (aan het strand!) werd er flink gedanst
Comment
-
Originally posted by DjFxMax, netjes. Strakke uitstraling enz. dat zit wel goed!
Stond er verder nog iets dan 2 GLP hoofdjes op truss? Bijv setje basicverlichting?
Hoe bevalt dat die 2 MH's op stuk truss?
MVG
Patrick,
Ypoc's bevallen tot op heden uitermate goed.Comment
Comment