Nieuwe flightcase

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

neem een binnenmaat van 50cm en alles past, waarom zijn de meeste bevestigingsgaten van apparatuur niet helemaal rond??? om alles netjes te stellen
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1067

citaat:Geplaatst door SoundExperience

Jens je hebt gedeeltelijk wel gelijk , maar ik zorg gewoon dat ik geen uitstekende schroeven enz heb. Bij mij past het op die manier iig
      Ik heb het dus over schroeven van apparatuur behuizingen. in een flightcase zitten helemaal geen schroeven

Comment

• SoundExperience
        • Mar 2005
        • 63

Mijne wel !
        Newbie

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1067

dan ben ik benieuwt waarvoor je die gebruikt?? popnagels red je het meest wel mee, mischien nog een paar slotboutjes, en nieten maar schroeven???

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

je hebt verschillende manieren van kisten bouwen.
            De traditionele bouwers die nieten en lijmen hun kisten alvorens de hardware wordt geplaatst.

In plaats van nieten kan je ook schroeven, bij sommige verbindinngen prevaleert schroeven boven nieten.

it's all about choices...tis net het echte leven, maar dan met een kissie[8D]

Comment

• SoundExperience
              • Mar 2005
              • 63

Ik heb nog weleens dat ik iets aan wil passen dan gaat dat makkelijker met een schroef dan met een popnagel vind ik.
              Newbie

Comment

• rkeizer
                • Jun 2004
                • 13

vind je kist idd, redelijk aan de grote kant.
                Zelf zou ik 2 kisten maken omdat dat de functionaliteit van transport en keuze van de apparatuur vergroot. wanneer je iets niet nodig hebt, moet je nu toch de hele kist meenemen.
                verder goed en stevig gebouwd, succes ermee.

gr ruud

Comment

• SoundExperience
                  • Mar 2005
                  • 63

Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Ten eerste is het gewoon een deel van onze drive-in dus kan het niet kleiner. Ten 2de kost het me zowat het dubbele als ik er 2 cases van maak. Ten 3de staat deze case altijd helemaal tot de nok vol met spul wat we vervoeren.
                  Newbie

Comment

Working...