Waarom dat ??? Dingen gaan veel eerder kapot en hebben sneller dode pixels.
Draaimeubel fotos
Collapse
X
-
-
Een TFT scherm valt minder op, en dat is op sommige feestjes wel eens handig (bijvoorbeeld een bruiloft)Mjaaaa....Comment
-
-
Comment
-
Maar je vroeg wat er beter kon.. En kan nou niet zeggen dat zo'n kast echt charmant staat! En lcd/tft heeft gewoon goeie behandeling nodig. Vervoeren in schuim en na vervoer eerst een 15 min laten staan voordat je hem aan zet! Sleep m'n lcd scherm ook van hot naar her, nog nooit problemen mee gehad.. (en anders is een laptop misschien een oplossing)Comment
-
Tja, met een LCD scherm komt het wel wat professioneler over bij je klanten natuurlijk!
Of, spuit deze behuizing zwart ofzo, maar doe er iets mee !!
En als je daarmee klaar bent zou ik eens gaan kijken of je wat meer licht in je show kan brengen, dit is wel wat weinig.... !
Ohja, dat dode pixel verhaal vind ik echt typisch "consumentenbond" gezever, valt in de praktijk reuze mee hoor.... (en wat kost een 15 inchje nou nog...)Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
We hebben nog wel een aantal licht effecten van mijn begin tijd die we altijd mee nemen. Zoals een mushroom / tripel tricorno / botex 500watt strobo / reserver 150 watt strobo / gobobeam. Verder nog een antari f80 altijd makkelijk. Ik wil ooit mijn parren nog eens uitbreiden met 4. Dan kan mijn botex licht computer eindelijk goed benut worden.NewbieComment
-
Ik zou graag een draaitafel helemaal van truss willen hebben,
2 delen 1 voor licht 1 voor geluid.. die met een 2 meter koppel stuk uitbreidbaar is tot 1 groot tafel...
Maar ik heb nog geen mooie voorbeelden kunnen vinden.Comment
-
-

Bestaat uit 2 zelfgemaakte karren, met daartussen een schot wat er in wordt gehangen. Voorlopig voldoet het wel, omdat de kosten van een nieuwe niet opwegen tegen de baten. Maar ik wil eigenlijk een los amprack gaan maken waar de cd-booth op kan, en dan een los licht gedeelte. Maar dat komt er toch nog niet van want
- heb het te druk met casemodden en andere dingen
- heb het geld uitgegeven aan casemodden
- er is 19" ruimte genoeg zo
- aan de voorkant zie hij er wel leuk uit, zonder dat het veel gekost heeft
- andere upgrades zijn belangrijker.---hier staat nix--->Comment

Comment