Het leek mij wel een leuk idee om een nieuwe topic te openen voor fotos van draai- tafels/meubels aangezien ik die weinig op het internet kan vinden..
Draaimeubel fotos
Collapse
X
-
Labels: None
-
Ik geef toe = off topic.citaat:Geplaatst door DJP-BIM
Bijdeze boven aanzichtje van gisteraaf
Maar wat voor merk truss hangt daar. Deze zig-zag-diagonalen ken ik (nog) niet in kombinatie met dubbelconische koppelingen.
Je mag dit wat mij betreft het antwoord op deze vraag ook als een nieuw topic openen in het riggingforum.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
het is inderdaad niet een standaard truss, merk durf ik niet te zeggen, 2e hands overgekocht. De pijpen zijn ook een stuk dunner dan de gewone truss, of het deco truss is, volgens mij niet want ik heb wel eens deco truss gezien, daar werd je bang van. dus bij deze rinus, als je meer te vragen hebt hoor ik het.citaat:Geplaatst door rinus bakker
Ik geef toe = off topic.citaat:Geplaatst door DJP-BIM
Bijdeze boven aanzichtje van gisteraaf
Maar wat voor merk truss hangt daar. Deze zig-zag-diagonalen ken ik (nog) niet in kombinatie met dubbelconische koppelingen.
Je mag dit wat mij betreft het antwoord op deze vraag ook als een nieuw topic openen in het riggingforum.
bimshowequipment.nlComment
-
-
@ deurklink,
Op die eerste foto zie ik een vierkante truss op een soort beugel liggen,ik mag aannemen dat hij niet voorover kan kantelen??!!
Het statief ziet er ook een beetje dun uit trouwens.... verder heel leuk spul hoor, mooi lettertype ook !Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
@ tididi, je kant niet een foto vanaf je computer op het forum zetten, je zal hem eerst op internet moeten uploaden, dat kan op: www.imageshack.usComment
-
Oke, dan ook maar een paar van mij....
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk geen recente foto's meer heb,omdat ik ze gewoon niet meer maak! (ik ken me eigen spullen wel)
De ronde vormen in mijn meubel zijn niet dieper dan 60 cm,dus past door elke deur, en het is alleen een front,dus gewicht is ook laag (zo'n 25 kg)

Hier een 'boven' aanzicht, en nu niet gelijk allemaal die vorm namaken he !!

De flightcase met mixer en draaitafels stond hier nog op 'uitklapbare boekenplank steunen' met een paaltje naar de grond voor steun... ach ja, anno 1998 wist ik niet beter....
Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment

Comment