Hmm, heb je het over mijn posting? Ik kon het verband namelijk niet echt vinden met 1 van de vorige berichten wat betreft "zwart scherm" [8D]
Draaimeubel fotos
Collapse
X
-
-
Anders neem je een LG Touch screen. Dat is echt ideaal.citaat:Geplaatst door SoundExperience
Dat zwarte scherm zal wel over mijn monitor gaan hahaha.
Kosten tegen woordig ook niet veel meer.
15" kost geloof ik nog maar 100 euri duurder dan een gewone.
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Hier fototje van afgelopen zaterdag het was een 25-jarige bruiloft. Waar ong 200 man was.

Geen commentaar over het licht pls ( ik weet dat het niet veel is ) maar het is genoeg tot nu toe.NewbieComment
-
Deze foto's heb ik toevallig nog online staan:

met 15" lcd scherm
werk bijna 2 jaar met dit scherm, werkt perfectComment
-
Nice vooral dat licht in je drive-in als je bij mij kijkt dan zie je dat ik ook een plexiglas plaat heb. Maar het licht erachter is nog niet mooi weg gewerkt ( staat niet aan op bovenstaande foto ) Hoe heb jij dit bevestigd ???NewbieComment
-
Dat licht zijn gewoon een aantal tl balken die tegen een houtplaat geschroeft zijn.
Achter deze houtplaat is ruimte om par's te vervoeren.
Aan de voorkant van de flightcase zit een andere houtplaat met daarin een ovalen gat.
Tegen deze plaat is aan de achterkant het plexiglas(wit) gemonteerd.
Dit is gemonteerd door houten strips die een stukje over het plexiglas vallen tegen de voorplaat te schroeven
Tegen de achterkant van het plexiglas zit blauw par-folie, dit wordt op zn plaats gehouden door diezelfde houten strips.
Hopelijk begrijp je een beetje wat ik allemaal bedoel
Comment
-
Joep, ik vind je horizondoek ("backdrop" in nieuw Nederlands) wel erg mooi hoor !!
En je uitleg snap ik wel hoor, je opaal plexi zit gewoon met sponning latten vast tegen de achterkant van je voorplaat
Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
Waar heb je dat doek laten maken?
Ik vind anders die hanglamp wel echt enorm vet! [:P]citaat:
Geen commentaar over het licht pls ( ik weet dat het niet veel is ) maar het is genoeg tot nu toe.Comment
-
-
Een kennis heeft het doek ontworpen en ergens laten maken.citaat:Waar heb je dat doek laten maken?
Als je het graag wilt weten moet ik even na vragen bij welk bedrijf dat was.Comment
-
Graag! Ziet er netjes uit, als de prijs dat ook is heb ik ook nog wel wat geinteresseerde bandjes denk ikcitaat:Geplaatst door joepadmiraal
Een kennis heeft het doek ontworpen en ergens laten maken.citaat:Waar heb je dat doek laten maken?
Als je het graag wilt weten moet ik even na vragen bij welk bedrijf dat was.
Comment

Deco verlichting hahaha
Comment