dj mixer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

citaat:Geplaatst door djjay

Of het kan natuurlijk ook een ander merk pioneer ofzo. Het liefst een 2 toploaders ongfeveer 275 euro.
    Nou als jij 2 pioneers voor 275 per stuk kan krijgen mag je mij wel is vertellen hoe je dat doet.[:0]

Als ik jo uwas zou ik gaan voor de denon.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

djjay, ga nou eerst een beetje zelf zoeken.
      Je hebt de hele vakantie de tijd, ik meen dit serieus!
      Ga alles(!) lezen over cd-spelers en kom dan nog eens terug met 2 of 3 verschillende spelers die in je budget vallen, hier valt over te discussieren.
      Nu zijn er honderden mogelijkheden waarvan het overgrote deel makkelijk te elimineren valt als we wisten wat jij nodig had.
      Ik denk echter dat jij zelf niet eens weet wat je nodig hebt, ga gewoon lekker zitten lezen.
      Je leert er ontzettend veel van en het bespaart jezelf een miskoop.
      We're ready to party, are you?

Comment

• djjay
        • Jul 2004
        • 29

bedankt heb al een beetje op internet gekeken wat ik nog meer kon kopen numark,denon en gemini dan. Ga even kijken wat je er allemaal mee kan doen en dan komt er een top 3

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Ga eerst goed zoeken op het forum er is al verschrikkelijk veel over gezegt en er zijn ook al veer dubbele topics.

!!! http://www.licht-geluid.nl/forum/search.asp !!!
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJ_Robin
            • Jul 2001
            • 610

Waarom persee 2 nieuwe ? al eens op de snuffel site rondgekeken ?
            Voor 275 euro p/s kan je denk ik best wel 2 pioneer cdj 100s spelertjes op de kop tikken. Dan heb je 2 leuke spelertjes die ook wat waard zijn als je dalijk wat beter/mooier/uitgebreider wilt.

als je voor gemini gaat kies dan iig voor de CD400x is een hele leuke speler voor de beginner en heeft een jog. Ik vind dat als je wilt gaan beat mixen je jezelf wel een flinke handicap oplegt als je met bend knopjes gaat werken.

M.V.G
            EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Hmz... Robin denkt precies hetzelfde als ik
              Volgens mij heb ik twee weken geleden ongeveer dezelfde zin gepost in een ander topic
              Damn... dat laat dan maar weer eens zien hoeveel van dezelfde topics we hier krijgen [B)]

Iig, ik ben het met je eens dat de Gemini CD 400x eem hele leuke cd-speler is om mee te beginnen. Ook de jog-dial vind ik onmisbaar om het beatmixen te leren (om cue-points te zoeken) en je kan altijd nog als je veel geld heb de Gemini's wegdoen en betere kopen. De Gemini's lijken me behoorlijk geschikt om mee te beginnen

Comment

• djjay
                • Jul 2004
                • 29

Ik snap eigelijk niet waarom de pioneer cdj 100s zo duur is er zitten bijna geen effecten op en bij de gemini cd-400 x veel meer. Komt het nou door de naam of gaat het veel langer mee. En is dus de pioneer cdj 100s al voor gevorderden en die van gemini niet. Ow jah en heb ff gekeken op internet en ik was erg verbaasd dat de nieuwe gemini CDJ-02 maar 300 euro bij een online shop kost en in de winkel 400 euro. Ik denk dat ik dan maar voor die moet gaan of niet. Er zitten denk ik wel minder fucties op maar het zal wel van betere kwaliteit zijn. Of toch maar de pioneer cdj 100s. En is het veilig online bestellen. Wat als het kapot gaat?

Comment

• STim
                  • Dec 2003
                  • 55

Tja dat is nu eenmaal het verschil tussen Pioneer en Gemini !
                  Volgens mij zijn die cd-400xen wel een goede keuze. De cdj-02 ook wel denk ik, want volgens mij is die gelanceerd als de opvolger van de cdj-20 die niet meer gemaakt wordt. Ik heb zelf 2 cdj-20's en die gaan ruim 3 jaar goed mee, en zijn hele fijne dingen. Dus volgens mij zijn het beide goede keuzes, ze kosten ook ongeveer evenveel. De cd-400x wordt wel ook niet meer gemaakt blijkbaar, dus als je die wil moet je snel zijn .
                  Als je pioneer's neemt heb je niet zo heel veel functies, maar wel een cd-speler van een hoge kwaliteit die het waarschijnlijk veel langer als 3 jaar zal uithouden !
                  Online bestellen doe ik bijna altijd en is volgens mij heel veilig. Dat zijn althans mijn ervaringen ermee. Ik heb nog nooit iets kapot gehad van een webshop afkomstig, dus daar kan ik niet veel over vertellen.

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3148

Dr zal altijd verschil blijven tussen winkels en hun prijzen. Dat komt niet altijd doordat iets een webshop is, het is een kwestie van goed zoeken [8D]

De Gemini CD 400 X zijn voorlopig overal nog wel leverbaar, de vraag is idd voor hoelang. Snel bestellen dan maar?

De 400 X heeft trouwens in getallen maar 1 effectje meer dan de CDJ100 van Pioneer, maar daarin kan ik me vergissen.
                    Verschil zit m niet in of het voor gevorderden is of niet, maar in de kwaliteit van de componenten e.d. Zo heeft Gemini bijv. een openslaand klepje en Pioneer een gemotoriseerde cd-gleuf wat weer een stukkie duurder is. Ookal moet ik zeggen dat Pioneer sowieso in verhouding een beetje aan de dure kant is soms...

Comment

• vasco

• Oct 2003
                      • 2568

citaat:Geplaatst door djjay
                      En is dus de pioneer cdj 100s al voor gevorderden en die van gemini niet.
                      Dat iets voor een beginner of een gevorderd persoon is bestaat niet in dit verhaal. Elk apparaat zal iemand voor het eerst gebruiken dus onzin want dat is per defenitie geen beginner. Het gaat gewoon om het verschil in kwaliteit wat het prijsverschil maakt.

Maar als ik al die vragen van jou zo eens doorlees dan denk ik dat het goed is om hier op het forum eens goed te gaan zitten lezen want (met alle respect, iedereen begint ergens) heb ik het idee dat je nog weinig weet wat er allemaal bij komt kijken. Als iemand tegenwoordig met een vraag zit word er nog maar weinig zelf gezocht naar het antwoord maar gelijk op forums de vraag gesteld. Vooral in het newbie deel zal je veel antwoorden vinden op jou vragen en de faq op deze site is ook een goed begin. Je staat veel sterker in je schoenen als je eerst de kennis op doet en dan gaat investeren in spullen omdat je dan weet wat en vooral ook waarom je iets nodig hebt. Ook kun je dan beter voor jezelf oordelen waarom merk/type X of Y.

Daarbij dacht ik hier een discussie over een mixer aan te treffen en blijkt 2/3 van het topic over CD-spelers te gaan. Hier (http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...TOPIC_ID=11406) ben je ook al in discussie over CD-spelers, waarom dan hier nog eens een keer. Het lijkt mij voor de duidelijkheid naar andere forumgebruikers handig om je vragen uit elkaar te houden en hier verder te gaan met je mixer-vraag

Comment

Working...