dj mixer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Denon DN-D4000

Ik zou voor deze gaan, of als je een top-load zou willen de Gemini CD 400 X

Jog-dial kan idd precies hetzelfde als je pitch-bend, maar ik weet van mezelf dat ik de jog-dial altijd gebruik i.p.v. de bend-knopjes.
    Zeker voor het zoeken van de cue-point is de jog-dial handig...
    Dus ik raad sterk aan een cd-speler met jog-dial te nemen. Als ik zelf zonder jog-dial draai voelt het als een handicap (zal me wel lukken, daar niet van).

Maarja, t blijft jou keuze en smaak.

Comment

• djjay
      • Jul 2004
      • 29

En hoeveel kost die CD 400 x van gemini ik heb niet al te veel geld. En ik moet nu ineens veel kopen ook boxen en een mixer. Ik weet al zeker dat ik deze mixer ga kopen: http://www.mctex.com/images/Thumbnails/PS-626i.jpg En dan wil ik graag weten hoeveel de CD 400 x kost anders koop ik de CDJ-20 de minder uitgebreide van de CD 400 x. Maar daarom vroeg ik juist welke beter is CDJ-20 of CDJ-01 omdat die even duur zijn en bij de CDJ-20 een jog zit en bij CDJ-01 http://www.mctex.com/images/Thumbnails/cdj01.jpg een loop en reloop wat bij de ander niet zit. Graag antwoord op mijn vragennnn

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

Gemini cd-spelers heb ik hele slechte ervaringen mee. Spaar dan even door zou ik zeggen...
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• djjay
          • Jul 2004
          • 29

Ik ben iemand die nog nooit gebeatmixd heeft dus daarom niet al te duur later koop ik een hele goeie mar nou nog niet en daarom graag antwoord op vorige vragen.

Comment

• djjay
            • Jul 2004
            • 29

Of het kan natuurlijk ook een ander merk pioneer ofzo. Het liefst een 2 toploaders ongfeveer 275 euro.

Comment

• djjay
              • Jul 2004
              • 29

sorrie ik bedoel 275 euro per toploader

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Boven je laatst post zit een pictogrammetje met een potlood, daarmee kan je je laatste post editten, GEBRUIK DIE!
                3 posts vlak achter elkaar wordt het erg onoverzichtelijk van.
                Je kan je posts van de laatste 24 uur nog veranderen dus let voortaan alsjeblieft ook een beetje op, controleer ook je teksten voordat je op de ''voeg reactie toe'' knop drukt, vraag je zelf dan af of je zeker weet of alles klopt en of je niets wilt toevoegen of verwijderen.
                We're ready to party, are you?

Comment

• djbirdie
                  • Oct 2002
                  • 509

het hoeft niet perse pioneer te zijn, kijk naar Numark ofzo, die vind ik zelf kwalitief best goed voor een redelijke prijs...
                  grtz, Niels

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3148

citaat:Geplaatst door djbirdie
                    Gemini cd-spelers heb ik hele slechte ervaringen mee.
                    Wat voor (uitgebreide?) slechte ervaringen kan een 18 jarige met cd-spelers hebben? Ik heb namelijk nog niets met Gemini cd-spelers ondervonden

De CD 400 X kost net iets minder dan 350 euro, als je een indicatie wil hebben... Zit bovendien nog 3 jaar (laser 1 jaar) garantie op!
                    Kijk anders eens rond in een webshop wat er aan cd-spelers te vinden zijn in jouw prijsklasse

Comment

• JasperT
                      • May 2003
                      • 100

Gemini cd-spelers heb ik hele slechte ervaringen mee. Spaar dan even door zou ik zeggen...
                      Graag even onderbouwen want ik heb nog geen slechte ervaringen met Gemini-spelers. En voor meneer jay, de Gemini CDJ20 wordt niet meer verkocht, deze is vervangen door de cdj01. Misschien dat er nog zaken zijn die hem in voorraad hebben.
                      Ik zelf heb de cdj20 en de cd-400x. Beide eigenlijk dezelfde spelers, behalve de effecten die op de cd-400x wel zitten.
                      De cdj01 zal echt geen slechte speler zijn, alleen voor mezelf zal ik wel het jogwheel gaan missen, daar ik dit eigenlijk altijd wel gebruik, ook als ik met een cdj100 werk.
                      Here I am, so what are your 2 other wishes?

Comment

• djjay
                        • Jul 2004
                        • 29

Dus het kan ook dat je de CD-20 en de CD-400x gebruikt dus twee verschillende dat doet japert toch ook of niet. Dus je kan met 1 cd maar effecten uitproberen. En de ander dan niet maar ff nog 1 vraag over het beatmixen: Om een liedje erin te mixen moet de andere je dan de andere cd dan stoppen nee he toch gewoon twee liedjes door elkaar. Je moet dus de beat gelijk zetten en tonen goed zetten?

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3148

jup... de ene door de ander heen gooien, waar je dus moet zorgen dat de ritmes 100% gelijk zijn en de eerste langzaam wegdraaien na een tijdje

maar mss moet je hiervoor een ander topic openen, of kijken of er niet al een topic over is

Comment

• JasperT
                            • May 2003
                            • 100

JaSperT gebruikt idd 2 verschillende cd-spelers. Nou heb ik het geluk dat deze 2 heel veel op elkaar lijken, anders is het niet aan te raden.
                            Lees eerst even andere topics door, daar staan de beginselen van het dj'en wel in, misschien wel handig aangezien ik begrijp dat je nog niet helemaal doorhebt wat het dj zijn inhoudt.
                            Here I am, so what are your 2 other wishes?

Comment

• djbirdie
                              • Oct 2002
                              • 509

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

Gemini cd-spelers heb ik hele slechte ervaringen mee.
                              Wat voor (uitgebreide?) slechte ervaringen kan een 18 jarige met cd-spelers hebben? Ik heb namelijk nog niets met Gemini cd-spelers ondervonden
                              Dat bij de dubbele cd-speler de linker speler problemen had. CD's niet pakken, overslaan, in een keer ging het laadje open...

Toen terug gegaan naar de winkel, moesten ze dat ding naar Gemini opsturen, we waren die speler 4-5 maanden kwijt, toen na enig onderhandelen een andere speler uitgezocht op kosten van die winkel...
                              grtz, Niels

Comment

• djjay
                                • Jul 2004
                                • 29

wat zou jij dan aanraden djbirdy inplaats van 2x gemini CD-400x??
                                Als de andere net zo goed is koop ik die wel mischien.

Comment

Working...