sub vraagje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koelboy
    • Oct 2011
    • 12

sub vraagje

Hallo,

Ik ben hobbyist en als mijn vraag hier niet op zijn plek is: excuses.

Ik mag muziek graag op live volume luisteren en heb een erg grote ruimte tot mijn beschikking. Ik ben daarom bezig een PA setje op te bouwen. Ik hou erg van vintage spullen dus ook van vintage geluidsapparatuur. Het hoeft niet superhard te gaan maar moet wel mooi klinken Ik draai met name (blues)rockmuziek.

Ik heb nu

topkasten van stage accompany (SA1202+JBL2405) + versterker yamaha P2100
    Stage accompany crossover 160Hz
    laag versterker BGW 750C
    Ik zoek nog een sub(s) voor het laag

Nu heb ik mijn oog laten vallen op een enkele Stage Accompany P16: 2x 15 inch met gescheiden kamers in 1 kast. Deze is bedoeld voor 1 kanaal, maar de drivers zijn natuurlijk ook individueel aan te sturen. Voordeel: ruimte- en kosten efficiƫnt.

Mijn vraag is: kleven er geluidstechnische nadelen aan een enkele (stereo)sub? En zou deze combi een beetje in balans zijn?

Ik hoor graag wat jullie denken en ook als ik moet opsodemieteren met mijn gehobby

Jan
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Originally posted by Koelboy
    Ik hoor graag wat jullie denken en ook als ik moet opsodemieteren met mijn gehobby Jan
    Opzouten dan :-)
    misschien is het wat voor je om naar die sub vergelijkingsdag te gaan .

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

Wat misschien handig is om te weten: