Onderstaande reactie mogen ontvangen en een aantal soortgelijke reacties, wellicht de moeite van het lezen waard:
J&H is niet alleen host van het forum, maar haar commerciƫle tak bestaat voor een groot gedeelte uit de verkoop van oa. DAP producten.
We willen niet tornen aan iemands mening, maar wellicht wel leuk om onze ervaringen met DAP te delen.
Het mag duidelijk zijn dat DAP zich niet kan meten met de gerenommeerde merken die worden genoemd, dat is net zoiets als een KIA vergelijken met een BMW, van mijn part een Peugeot...
Wel is het zo dat de service, technische dienst en support op een hoger niveau functioneert dan menig gerenommeerd audio merk.
Idem voor Showtec.
Wat dat betreft ben ik het de schrijver van de quote hierboven wel eens, "wat is de meerwaarde van een merk afzeiken?"
Los van dat het een goed Nederlands gebruik is lijkt me dat een leuke overweging voor de maandagavond.
Groeten vanuit een zonnig Vianen
Ik vind het niet erg chique dat er nu op dit forum massaal over het merk DAP heen wordt "gepist". Jullie vertegenwoordigen het merk zelfs en het is volgens mij onderdeel van een Nederlands bedrijf waar gewoon mensen iedere dag hun best doen. Deze discussie heeft de inhoudelijkheid a llang verloren en doet naar mijn mening geen recht aan de reputatie van dit forum.
We willen niet tornen aan iemands mening, maar wellicht wel leuk om onze ervaringen met DAP te delen.
Het mag duidelijk zijn dat DAP zich niet kan meten met de gerenommeerde merken die worden genoemd, dat is net zoiets als een KIA vergelijken met een BMW, van mijn part een Peugeot...
Wel is het zo dat de service, technische dienst en support op een hoger niveau functioneert dan menig gerenommeerd audio merk.
Idem voor Showtec.
Wat dat betreft ben ik het de schrijver van de quote hierboven wel eens, "wat is de meerwaarde van een merk afzeiken?"
Los van dat het een goed Nederlands gebruik is lijkt me dat een leuke overweging voor de maandagavond.
Groeten vanuit een zonnig Vianen








Comment