Kwaliteit DAP audio

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjig
    • May 2012
    • 909

    #31
    jajajaja, dat zei je

    overigens, 'wat' lampjes...

    Comment

    • NesCio01
      • May 2010
      • 1987

      #32
      Originally posted by sjig
      Dat DAP audio geen pro is begrijp ik, kan me ook niet herinneren dat ik dit verteld heb...

      Misschien wel ietwat offtopic?
      uhhhhhh, pagina 2 van dit draadje, 2e post?

      Originally posted by sjig
      'T heet toch DAP PRO!
      @Sander: mss moesten we maar niet meer reageren op
      vragen over sommige 'merken'.

      grtz

      Nes
      Last edited by NesCio01; 07-09-12, 22:19.
      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

      Comment

      • vasco
        • Oct 2003
        • 2567

        #33
        Originally posted by sjig
        Klonk verder nergens naar, heel pieperig hoog en deed gewoon pijn aan je oren.
        Originally posted by sjig
        Het enige wat ik wel raar vind dat het geluid werkelijk waar slecht klonk.
        Moeten wij dit trouwens serieus aannemen van iemand die eerst drie pagina's bij hoog en laag blijft volhouden dat er DAP speakers bij een pro tour werd gebruikt n.a.v. een berichtje over sunstrips of zal ik maar de gedachte houden dat jij beetje met de wind mee draait en mocht willen zo een mix neer te kunnen zetten in zo een omgeving (op je 13de)?
        Last edited by vasco; 07-09-12, 23:08.

        Comment

        • sjig
          • May 2012
          • 909

          #34
          Originally posted by vasco
          zal ik maar de gedachte houden dat jij beetje met de wind mee draait en mocht willen zo een mix neer te kunnen zetten in zo een omgeving (op je 13de)?
          Doe dat vooral, en hoop dat je er niet bij bent !

          Dat is voor mij toch echt een helelelele grote stap te ver...


          Originally posted by NesCio01
          uhhhhhh, pagina 2 van dit draadje, 2e post?
          Dat sloeg op het feit dat Dap hun producten meteen het labeltje 'pro' mee geeft...

          Comment

          • rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5429

            #35
            Originally posted by sjig
            'T heet toch DAP PRO!
            Hoe iets genoemd wordt zegt echt niet zoveel.
            Er zijn trussboeren die hun types aanduiden met "normal duty" en "heavy duty",
            terwijl diezelfde maat truss bij een andere alu-bradende producent
            zouden worden ingedeeld bij klasse "almost no duty" en "very low duty".
            Total Fabrications maakt er helemaal een potje van met namen als "serious extra heavy duty".

            Zodra je DAP gaat verhuren als bedrijf - dan is het een professioneel product geworden nietwaar.
            Al is het maar voor de muzak bij de jubileumreceptie van de burgemeester van Kattebakkeveen.
            Net als met alle andere producten zijn naamgeving en productkwaliteit twee volkomen verschillende dingen.

            @NesCio01:
            Kwaliteit is in een range in te delen beginnend met "volkomen K*t zooi" en doorlopend tot "100% Top Klasse".

            DAP is drie letters en 'k*t' is ook drie letters,
            dus daar is vast wel enig verband in te vinden.
            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

            Comment

            • NesCio01
              • May 2010
              • 1987

              #36
              Originally posted by rinus bakker
              DAP is drie letters en 'k*t' is ook drie letters,
              dus daar is vast wel enig verband in te vinden.

              Helemaal eens, echter hier schuilt nl. wel het gevaar.
              DPA is ook 3 letters.............
              JBL ook en zelfs dat is voor velen een grensgeval.

              BOT (back on topic):
              DAP kent in mijn maatstaf geen kwaliteit.

              grtz

              Nes
              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

              Comment

              • frederic
                • Jan 2006
                • 3511

                #37
                Ik ben van mening, iedere 1000€ je uitgeeft aan merken als DAP, is 1000€ in de vuilbak.
                Ik kou zou dan liever huren dan dergelijke meuk aan te kopen

                Comment

                • renevanh
                  • Oct 2004
                  • 2371

                  #38
                  Originally posted by NesCio01

                  JBL ook en zelfs dat is voor velen een grensgeval.

                  BOT (back on topic):
                  DAP kent in mijn maatstaf geen kwaliteit.
                  Ik krijg beter geluid voor elkaar met een Yamaha MG mixertje en een DAP RS set dan met een GB4 en JBL VRX...
                  Zegt weer genoeg over die ellendige VRX misschien :P
                  Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                  Comment

                  • MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

                    #39
                    Originally posted by NesCio01

                    Helemaal eens, echter hier schuilt nl. wel het gevaar.
                    DPA is ook 3 letters.............
                    JBL ook en zelfs dat is voor velen een grensgeval.

                    Ben ik blij dat 'Brooklyn Audio' 13 letters zijn.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                    Comment

                    • frederic
                      • Jan 2006
                      • 3511

                      #40
                      vanaf 10 letters beginnen speakers goed te klinken.

                      Comment

                      • renevanh
                        • Oct 2004
                        • 2371

                        #41
                        Synco STS... 8 letters... damn! :P
                        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                        Comment

                        • sjig
                          • May 2012
                          • 909

                          #42
                          ibiza_sound
                          omnitronic
                          jb_systems

                          Comment

                          • NesCio01
                            • May 2010
                            • 1987

                            #43
                            Originally posted by renevanh
                            Ik krijg beter geluid voor elkaar met een Yamaha MG mixertje en een DAP RS set dan met een GB4 en JBL VRX...
                            Zegt weer genoeg over die ellendige VRX misschien :P
                            Kan me niet voorstellen dat het aan de GB4 ligt.
                            Kan ook altijd nog aan de techneut liggen

                            grtz

                            Nes
                            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

                            Comment

                            • renevanh
                              • Oct 2004
                              • 2371

                              #44
                              Originally posted by NesCio01
                              Kan me niet voorstellen dat het aan de GB4 ligt.
                              Kan ook altijd nog aan de techneut liggen
                              Die GB4 was het probleem niet nee... die VRX is gewoon stom spul :P
                              Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                              Comment

                              • frederic
                                • Jan 2006
                                • 3511

                                #45
                                Originally posted by renevanh
                                Die GB4 was het probleem niet nee... die VRX is gewoon stom spul :P
                                Denk eerder dat je het probleem bij het handvat moet gaan zoeken.
                                Als je niet in staat bent een goeie sound met een VRX setje neer te zetten, zal je dat met andere goeie speakers ook niet kunnen.
                                VRX klinkt meer dan behoorlijk.
                                Last edited by frederic; 08-09-12, 23:45.

                                Comment

                                Working...