Kwaliteit DAP audio

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

    #46
    Originally posted by frederic
    vanaf 10 letters beginnen speakers goed te klinken.
    Geen Nexo of Fohhn meer huren dus
    Voortaan maar Brooklyn Audio halen dan
    Originally posted by sjig
    ibiza_sound
    omnitronic
    Enne iemand kan jouw stelling feilloos onderuit halen. Al kan hij niet tellen, JB Systems zijn 9 letters dus die vallen volgens jouw theorie wel onder de catagorie niet lekker klinken.
    Last edited by vasco; 08-09-12, 22:42.

    Comment

    • frederic
      • Jan 2006
      • 3511

      #47
      Gaan we humor nu ook al letterlijk nemen?

      Comment

      • NesCio01
        • May 2010
        • 1987

        #48
        Originally posted by frederic
        VRX klinkt meer dan behoorlijk.
        Kijk, hier gaan de meningen al uit een lopen.
        Maar dat is offtopic, het gaat om DAP in dit draadje, toch?

        grtz

        Nes
        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

        Comment

        • Dj Gino V
          • Feb 2009
          • 237

          #49
          Originally posted by frederic
          vanaf 10 letters beginnen speakers goed te klinken.
          dan valt qsc ook af
          damn dan moet ik nieuw spul kopen

          Comment

          • Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

            #50
            iemand die hier in Twente sjigge is, is gewoon stomdronken.

            verder is DAP voor de lokale disco-boer-met-krantewijk leuke rommel. Lekker hobbyen, niet te hard, en gewoon met de krantentas vervoeren graag...
            Ik heb alleen te vaak gezien dat cafe's en bars met DAP na een maand of drie moesten sluiten, op last van de bank dan wel curator.
            Vind ik niet gek, als het glazuur van mn tanden valt in die kroegen...

            Comment

            • Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

              #51
              Originally posted by renevanh
              Synco STS... 8 letters... damn! :P
              dat heet gewoon STS - drie letters.... ( James-B-Lansing is dan wel weer wel net geen 12 letters meer.
              MeyerSoundLaboratories = 22 letters....................... klinkt ook nergens naar...
              KlinktSomsOpVrijdagMaarSomsOokNietWantDanKlonkHetO pDonderdagAl = 63 letters.....
              Last edited by Gast1401081; 09-09-12, 08:27.

              Comment

              • sjig
                • May 2012
                • 909

                #52
                Jb_systems
                12345678910

                Comment

                • vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

                  #53
                  Ik weet niet wat voor een opleiding jij volgt maar JB Systems zijn 9 letters, spaties (of underscore) zijn nogsteeds geen letters.
                  Originally posted by frederic
                  Gaan we humor nu ook al letterlijk nemen?
                  Nee, was gewoon gezellig inhaken op jouw post
                  Last edited by vasco; 10-09-12, 07:58.

                  Comment

                  • Roeltej
                    • May 2001
                    • 761

                    #54
                    Originally posted by frederic
                    vanaf 10 letters beginnen speakers goed te klinken.
                    EV
                    D&B is eigenlijk ook maar 2 letters.

                    dus...

                    Dap is best oké spul, het is ook niet voor theaters en grote live toepassingen bedoeld, maar voor kleine disco/hobbyboeren. Als je wegblijft bij de echte waaibomenhouten series heb je voor relatief weinig geld best wat leuke spullen. Zit ook in een totaal andere prijsklasse dan de A-merken, dus daar mag je het eigenlijk nieteens mee vergelijken.

                    Heb zelf 4 k-112 kastjes staan, van die plastic ev-wannabe dingen, adj of sync ampje erachter, mp3 speler eraan en je hebt een leuke bbq/achtergrondmuziekset voor weinig die tegen een stootje kan.
                    En hun tulp-kabeltjes zijn ook wel aardig, beter dan de simpele dropvetertjes.
                    Vitality Show

                    Comment

                    • frederic
                      • Jan 2006
                      • 3511

                      #55
                      Neen hoor het is D&B Audiotechnik

                      Comment

                      • DJ Antoon
                        • May 2005
                        • 1681

                        #56
                        Originally posted by Roeltej
                        EV
                        D&B is eigenlijk ook maar 2 letters.

                        dus...
                        EV is nog steeds Electro Voice dus...

                        Comment

                        • Roeltej
                          • May 2001
                          • 761

                          #57
                          En het zou me ook niks verbazen als DAP oorspronkelijk ook een afkorting van iets is... lijkt me iig niet dat je een merk zomaar dap noemt
                          Vitality Show

                          Comment

                          • NesCio01
                            • May 2010
                            • 1987

                            #58
                            Originally posted by Roeltej
                            Dap is best oké spul, .............., mp3 speler eraan ..................
                            Kijk Roeltej, daar ligt al het verschil.

                            MP3,

                            .............

                            grtz

                            Nes
                            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

                            Comment

                            • sis
                              • Jul 2003
                              • 3305

                              #59
                              Oh ja, er kan altijd wel iets misgaan.
                              Toen ik 4 jaar geleden mijn RCF 525 A's ging ophalen deed de bas van één kast het niet.
                              Stekker in de kast vanaf de eindtrap vergeten insteken op de woofer.
                              Italiaan ,was misschien niet wakker bij het in één steken van de kast of teveel pasta gegeten ??
                              Achteraf nooit problemen gehad en het klinkt nog ook
                              sis
                              Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                              Comment

                              • DJ Antoon
                                • May 2005
                                • 1681

                                #60
                                Originally posted by Roeltej
                                En het zou me ook niks verbazen als DAP oorspronkelijk ook een afkorting van iets is... lijkt me iig niet dat je een merk zomaar dap noemt
                                Dutch Audio Products

                                Comment

                                Working...