jajajaja, dat zei je
overigens, 'wat' lampjes...

overigens, 'wat' lampjes...
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
!

Comment