Kwaliteit DAP audio
Collapse
X
-
-
Ik denk zelf niet dat alles van dap/showt... was. Maar het meeste wel hoor.
Op de hoofdpagina van Highlite heeft het een tijdje gedaan. En bij de bar (vip) stond ook een dap sub/top systeempje. Tevens bij de restaurants en ingangen hing dap audio (ben er overigens zelf geweest).Comment
-
ja misschien dat ze dat setjes hebben gebruikt voor achtergrond muziek enz bij de restaurants en andere plekken waar het geen roggel boeit wat er hangt. ( waarschijnlijk sponsordeal ofzo) kan me namelijk niet voorstellen dat een serieus p.a verhuur bedrijf dap in het assortiment heeft/ zou ophangen.Ik denk zelf niet dat alles van dap/showt... was. Maar het meeste wel hoor.
Op de hoofdpagina van Highlite heeft het een tijdje gedaan. En bij de bar (vip) stond ook een dap sub/top systeempje. Tevens bij de restaurants en ingangen hing dap audio (ben er overigens zelf geweest).
wellicht was die zooi van de cateringboer
maar er is echt geen dap gebruikt in het show systeem!A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
Volgens mij heeft sjig niet altijd zijn bril op.
Dap kan zelf Pro op zijn producten zetten maar dat wil nog niet gelijk zeggen dat ze ook pro zijn.
Het is een merk dat zich heel duidelijk op de onderkant van de markt richt en zeker niet op de markt van de stadiongigs.
Over smaak kun je twisten, kwaliteit is echter een heel ander verhaal.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Nee, juist heel erg on-topic....
Zoals ik al eerder schreef is dit een forum voor professioneel licht en geluid en ik zet er mijn vraagtekens bij of je DAP daarbij kunt rekenen.
Dap is een merk dat vooral door beginnende hobby drive-inns en bandjes wordt gebruikt, mogelijk kom je hier en daar nog wel eens een verdwaald product in een kroeg tegen maar daar houdt het dan echt mee op.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Nee ook ik geloof je niet op je woord;Geloof mij op m'n woord dat het DAP spul was. Bij alle ingangen van de arena (concertzaal?) hingen van deze speakertjes.
J-serie ziet het Witte Licht
The PA supplied by Peak Audio, is all d&b audiotechnik's J-Series loudspeakers
Bij de concerten wit licht staat er o.a. op FOH een Midas XL8 en dan over DAP mixen, dacht het niet.
Leg je dikke duim weer even op het nachtkastje en prik die ballon door om met beide beentjes op de grond te komen.Last edited by vasco; 07-09-12, 14:29.
Comment
-
Oke, nu ben ik wel overtuigd. Wel vreemd dat dit op de highlite site stond. Maar misschien zat ik er naast, zal nog even zoeken of ik daar wat over kan vinden.
edit: Hierbij mijn excuses. Kwam dit tegen...
Het enige wat ik wel raar vind dat het geluid werkelijk waar slecht klonk. Terwijl d&b (meen ik) juist zo bekend staat om goede kwaliteit.Last edited by sjig; 07-09-12, 15:39.Comment
-
Ik ben ooit eens promofoto's van Bose tegengekomen waarbij ze hun paaltjes aan het showen waren op een concert van Mancini.Oke, nu ben ik wel overtuigd. Wel vreemd dat dit op de highlite site stond. Maar misschien zat ik er naast, zal nog even zoeken of ik daar wat over kan vinden.
Het enige wat ik wel raar vind dat het geluid werkelijk waar slecht klonk. Terwijl d&b (meen ik) juist zo bekend staat om goede kwaliteit.
Bleek dat achter het gordijn een echte PA set stond opgesteld.Comment
-
ik zei toch dat er alleen wat lampjes van highlite hingen....Oke, nu ben ik wel overtuigd. Wel vreemd dat dit op de highlite site stond. Maar misschien zat ik er naast, zal nog even zoeken of ik daar wat over kan vinden.
Het enige wat ik wel raar vind dat het geluid werkelijk waar slecht klonk. Terwijl d&b (meen ik) juist zo bekend staat om goede kwaliteit.A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment

Comment