Vraag over mijn kapotte CDJ800 mk2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HouseQuakee
    • Feb 2011
    • 5

Originally posted by Rolandino
    Dat vindt ik grootste onzin wat je daar zegt.

Naar een TD brengen kost idd GELD er wordt immers niet voor niets gewerkt pus zeker niet als je de spullen daar NIET hebt gekocht.

Je kan om te beginnen zo een schoonmaak cd proberen om te kijken of het beter gaat. Dit is een optie als jezelf geen kennis hebt van reparatie.

Ik heb genoeg klanten gehad die op eigen houtje proberen te maken of ff willen kijken waarmee zonder blaam er toch iets afbreken of de verkeerde schroeven terug zetten of onbewust meer schade maken dan dat er in werkelijkheid is.

Onderhoud is duur mits je hetzelf kunt.

Een servicebeurt kost 65 euries wordt ie helemaal uitelkaar gehaald schoongemaakt en gereanimeert zodat ie weer 100% in orde is mochten er hogere kosten aankomen wordt dat eerst doorgebeld voor een goedkeuring van klant.

Echter heb je wel garantie op de reparatie, dus een stuk veiliger mocht je het zelf doen en het fout doen.
    Repareert u die cd spelers dan?

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Kun je ook beter niet doen. Die borsteltjes maken krasjes op je lens en daar wordt 't op den duur ook alleen maar erger van.

Een keer er doorheen gooien kan geen kwaad. Als je het wekelijks doet of dagelijks is het een heel ander verhaal.

Maar het beste is IDD om zelf het met de hand te doen of het laten doen.

De eerste optie is altijd voordeliger maar als je er geen brood van hebt gegeten is het niet verstandig.

Repareert u die cd spelers dan?

Ik zou ze kunnen repareren maar dat is niet de bedoeling van dit topic !
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• HouseQuakee
        • Feb 2011
        • 5

Oke maar alles even op een rijtje, welke alcohol moet ik nou gebruiken voor het schoonmaken van de lens, want dat ga ik tog maar doen!?

Comment

• HouseQuakee
          • Feb 2011
          • 5

Ik heb de cd speler opengemaakt en met 95% acohol schoongemaakt!
          Hij doet het weer prefect, meteen de andere opengehaald en schoongemaakt zodat ik die ook niet hoeft te doen over een maand
          Bedankt allemaal voor de goede informatie!

Comment

• tha_dj
            • Jan 2004
            • 375

Kijk, en zo spaar je weer wat € uit aan de reparateur !!!

Niet dat alles zo simpel op te lossen is, maar wil je geld verdienen in de BIZZ, zal je zelf toch ook wel wat van elektonica moeten kennen, want de meeste dingen zijn ( zekers bij budget merken ) goed zelf op te lossen met die know how.
            Het spaart je een hoop poen uit, en je kan meestal sneller repareren als iemand die nog tig dingen op de plank heeft liggen.
            your light !

Comment

Working...