Vraag over mijn kapotte CDJ800 mk2
Collapse
X
-
-
Kun je ook beter niet doen. Die borsteltjes maken krasjes op je lens en daar wordt 't op den duur ook alleen maar erger van.
Een keer er doorheen gooien kan geen kwaad. Als je het wekelijks doet of dagelijks is het een heel ander verhaal.
Maar het beste is IDD om zelf het met de hand te doen of het laten doen.
De eerste optie is altijd voordeliger maar als je er geen brood van hebt gegeten is het niet verstandig.
Repareert u die cd spelers dan?
Ik zou ze kunnen repareren maar dat is niet de bedoeling van dit topic !EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Oke maar alles even op een rijtje, welke alcohol moet ik nou gebruiken voor het schoonmaken van de lens, want dat ga ik tog maar doen!?Comment
-
Ik heb de cd speler opengemaakt en met 95% acohol schoongemaakt!
Hij doet het weer prefect, meteen de andere opengehaald en schoongemaakt zodat ik die ook niet hoeft te doen over een maand
Bedankt allemaal voor de goede informatie!Comment
-
Kijk, en zo spaar je weer wat € uit aan de reparateur !!!
Niet dat alles zo simpel op te lossen is, maar wil je geld verdienen in de BIZZ, zal je zelf toch ook wel wat van elektonica moeten kennen, want de meeste dingen zijn ( zekers bij budget merken ) goed zelf op te lossen met die know how.
Het spaart je een hoop poen uit, en je kan meestal sneller repareren als iemand die nog tig dingen op de plank heeft liggen.
your light !Comment

Comment