Hallo allemaal.
Momenteel heb ik de volgende set.
2x Gem sound tr 120 450w 8ohm
2x Gem sound tr 150 600w 8ohm
1x Skytec tec-480 2x 240w 4ohm
Nu wil ik eigenlijk gaan uitbreiden, en deze set gaan verkopen.
Ik wil ongeveer 400 euro apart leggen voor de hele set excl kabels.
Bij deze verkoper heb ik ook mijn set gekocht: is dit dan goed of is dit echte bullshit!
Marktplaats.nl > Speakers 2 x 500 Watt RMS! Groot vermogen, massief geluid! - Muziek en Instrumenten - Speakers
Ik ben geen echte PRO dj maar meer gelegenheidsdj ( buurtfeesten, kinderfeestjes enz.)
Het is wel een grote hobby van mij en voor thuisgebruik in mijn barretje wil ik mooi en warm geluid hebben.
Weet iemand een leuke set?
en nog een vraagje: hoe zit het nou met het aantal watt.
Je hebt sets van 525w per kanaal (zoals ik nu heb), en je hebt sets van bijvoorbeeld 180w per kanaal. wil dat nou persé zeggen dat dat zachter gaat als de 2x525w? want je ziet veel versterkers van ongeveer 2x120w
m.v.g. Niels
Momenteel heb ik de volgende set.
2x Gem sound tr 120 450w 8ohm
2x Gem sound tr 150 600w 8ohm
1x Skytec tec-480 2x 240w 4ohm
Nu wil ik eigenlijk gaan uitbreiden, en deze set gaan verkopen.
Ik wil ongeveer 400 euro apart leggen voor de hele set excl kabels.
Bij deze verkoper heb ik ook mijn set gekocht: is dit dan goed of is dit echte bullshit!
Marktplaats.nl > Speakers 2 x 500 Watt RMS! Groot vermogen, massief geluid! - Muziek en Instrumenten - Speakers
Ik ben geen echte PRO dj maar meer gelegenheidsdj ( buurtfeesten, kinderfeestjes enz.)
Het is wel een grote hobby van mij en voor thuisgebruik in mijn barretje wil ik mooi en warm geluid hebben.
Weet iemand een leuke set?
en nog een vraagje: hoe zit het nou met het aantal watt.
Je hebt sets van 525w per kanaal (zoals ik nu heb), en je hebt sets van bijvoorbeeld 180w per kanaal. wil dat nou persé zeggen dat dat zachter gaat als de 2x525w? want je ziet veel versterkers van ongeveer 2x120w
m.v.g. Niels

En dan met name van een beter bekend en gewaardeerd merk.

Comment