Dat is ook een zeer mooie set. dB technologies kan ik je alleen maar aanraden, doordat ik zelf ook mijn speakers ervan heb. 
Niet kapot te krijgen die kasten en ze klinken geweldig. En het gewicht, dat valt nog reuze mee ook.
Over het "in het rood draaien". Ik stel mijn speakers af dat ze bij het 2e blokje rood/oranje gaan clippen. Dan hou ik ze normaal in het groen maar bij de nummers waar het toch wat harder moet, kan ik altijd nog wat omhoog.
Groeten Jasper
PS. Heeft iemand enig idee wie mijn banden nu leeg gaat lopen? Toch niet sis hé...

Niet kapot te krijgen die kasten en ze klinken geweldig. En het gewicht, dat valt nog reuze mee ook.
Over het "in het rood draaien". Ik stel mijn speakers af dat ze bij het 2e blokje rood/oranje gaan clippen. Dan hou ik ze normaal in het groen maar bij de nummers waar het toch wat harder moet, kan ik altijd nog wat omhoog.
Groeten Jasper
PS. Heeft iemand enig idee wie mijn banden nu leeg gaat lopen? Toch niet sis hé...






Afblijven dus ...
Comment