Nieuwe subs omnitronic bx 1850 is dit wat ??

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

    #61
    Originally posted by laptop
    2x dB opera 210, 120db
    2x dB 12" sub, 127db
    met tussen paal
    en het zijn allemaal actieve speakers dus geen versterker nodig.

    wil je niet in de clip draaien let dan op de leds van je mixer, dit scheelt al een stuk als je hier niet in het rood!!! draait.

    mvg.
    Dat is ook een zeer mooie set. dB technologies kan ik je alleen maar aanraden, doordat ik zelf ook mijn speakers ervan heb.
    Niet kapot te krijgen die kasten en ze klinken geweldig. En het gewicht, dat valt nog reuze mee ook.

    Over het "in het rood draaien". Ik stel mijn speakers af dat ze bij het 2e blokje rood/oranje gaan clippen. Dan hou ik ze normaal in het groen maar bij de nummers waar het toch wat harder moet, kan ik altijd nog wat omhoog.

    Groeten Jasper

    PS. Heeft iemand enig idee wie mijn banden nu leeg gaat lopen? Toch niet sis hé...
    Last edited by Beckers Entertainment; 10-02-09, 16:16.
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

    Comment

    • dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

      #62
      Originally posted by Beckers Entertainment
      Je wilt 2 bassen en 2 toppen kopen? Ik raad je altijd aan om daar een tussenstang tussen te zetten. Tenzij ze op een podium staan, dan sta je al mooi op hoogte..

      Groeten Jasper
      heb jij daar last van met je fiftyline?
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

      Comment

      • Beckers Entertainment
        • Dec 2008
        • 650

        #63
        Originally posted by dj-wojcik
        heb jij daar last van met je fiftyline?
        Haha, je moet altijd blijven dromen hé. :P
        Iets hebben om naar te streven is alleen maar goed. Wie weet over 10 jaar, heb ik 'n fifty line set.

        Groeten Jasper
        Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

        Comment

        • dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

          #64
          Originally posted by Beckers Entertainment
          Haha, je moet altijd blijven dromen hé. :P
          Iets hebben om naar te streven is alleen maar goed. Wie weet over 10 jaar, heb ik 'n fifty line set.

          Groeten Jasper
          over 10 jaar hoef je niet meer met een fifty-line aan te komen
          en denk ook niet dat je krachtstroom op je kamer hebt liggen

          oke en nu weer ON topic

          SPAREN SPAREN SPAREN
          [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

          Comment

          • djtom
            • Jan 2009
            • 142

            #65
            dus ik haal geen 120 man met 2xdap mc 12.
            2xdap mcb 15 en 1xpalladium 700 en de topjes opstatief dan,
            haal ik het niet hoef niet loei hard dat ze ok een beetje kunnen praten en,
            blijf uit de clip.

            Comment

            • 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

              #66
              Pfoe, HOE VAAK MOET DIT NOG GEZEGD WORDEN?
              Met dat dap sub/sat setje haal je misschien nét die 120 man. Tevreden? Maar of het jou lukt...

              En nu het advies van mij en zo-goed-als-iedereen hier op het forum: huren die handel.
              DUS, ik ben nog zo solidair geweest om je profiel te bekijken en te zien dat je in Venlo woont. En nu komt het: ik ben naar google gegaan. Goed he? Ik heb daar de gecompliceerde woorden "audio verhuur Venlo" ingetypt. Zo. Ik zou zeggen: probeer het zelf ook eens, en geniet, laat je verassen, laat je opwinden, van die 13000 resultaten....
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

              Comment

              • 4AC
                • Nov 2007
                • 1791

                #67
                En met dat in-de-clip....
                en met actief kan ik zien of ie-clipt gedoe....

                Gebruik je gewoon je gehoor!
                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                Comment

                • djtom
                  • Jan 2009
                  • 142

                  #68
                  oke dank je wel

                  Comment

                  • sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

                    #69
                    Originally posted by djtom
                    dus ik haal geen 120 man met 2xdap mc 12.
                    2xdap mcb 15 en 1xpalladium 700 en de topjes opstatief dan,
                    haal ik het niet hoef niet loei hard dat ze ok een beetje kunnen praten en,
                    blijf uit de clip.
                    Ik heb een zoontje die afgelopen zondag 8 februari 2009 , 11 jaar is geworden
                    Als hij soms eens mee gaat bij een middagoptreden ( doet hij echt zeer graag ) en hij draaid aan mijn knopjes , krijgt hij een KLAP OP EN OM ZIJN OREN , hij zal het dus nooit meer vergeten Afblijven dus ...
                    En hij weet het ondertussen
                    Jongens , echt waar , ga studeren en laat het werk aan de iets grotere en oudere mensen over met ervaring .

                    Niettegenstaande is dit wel een leuke ontwikkeling .

                    Veel succes met je MC systeem.

                    sis
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                    Comment

                    • djtom
                      • Jan 2009
                      • 142

                      #70
                      ík heb dit gezien 2xjbl jrx 115 en dan een crown versterker is dit wat.
                      is beter dan dap en omnitronic rommel toch.

                      Comment

                      • moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5946

                        #71
                        Ik ga even bovenop de rem staan.
                        Natuurlijk is een forum er voor vragen, maar we verwachten ook dat mensen zich pro actief opstellen.
                        Dat wil dus zeggen dat ze een beetje moeite doen om aan info te komen.

                        Het kan niet zo zijn dat er een vraag te binnen schiet, dat je deze maar op internet knalt en dat vervolgens bij ieder vraagje iemand anders, of meerdere mensen jou de antwoorden gaan voorkauwen.

                        Dat is niet zoals het werkt en niet zoals we dit gaan doorzetten.

                        Voor ervaringen over JBL kan je zoeken op JBL in de zoekfunctie, hetzelfde geldt voor crown.

                        Onderwerp afgesloten door moderator onder verwijzing naar de spelregels voor dit forum
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                        Comment

                        Working...