rookverbod zeer nadelig voor ons !!!!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • partydrivein
    • Jul 2008
    • 389

je moet er met een rookmachine wel sneller op letten dat je rook weg is als de hele zaal niet staat de paffen

ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad en ik denk dat dat ook niet zal gebeuren.
    alleen mijn rookmachientje moet wat harder zijn best doen
    deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

En nu er geen kroegen omvallen door het rookverbod, gaan we weer klagen over de krimpende economie...

Ligt het aan mij of zijn we allemaal erg goed in elkaar dingen aanpraten?

Comment

• partydrivein
        • Jul 2008
        • 389

ja en als dat over is gaan we door naar ons Co2 probleempje

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Gisterennamiddag moest ik optreden in Zelzate ( cultureel centrum ) .
          Daar zag ik bij het binnenkomen een GROOT bord met de vermelding "" zaal is beveiligd met rookmelders alsook rookmachienes zijn verboden ""
          Leuk als je daar als DJ een party moet draaien.
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• partydrivein
            • Jul 2008
            • 389

ik heb daar tot nu toe geen last van gehad.
            Bij een rookalarm zijn deze nog niet afgegegaan.
            vind ik niet gek want de samenstelling van de rook is volgens mij ook totaal anders de rook van een rookmachine is meer een soort damp

Comment

• SoundOfSilence
              • Mar 2007
              • 766

'k weet niet hoe het met jullie is, maar ik stond eind december met een klus in een kroegachtig ding in Hilversum waar iedereen vanaf 0.00 opeens ging paffen. Bleek vanaf 0.00 een club te zijn (besloten) en dat er dan wel gerookt mocht worden.

Gisteren de amps van die avond voor een testje aangezet en het stonk meteen weer naar kroeg in de loods.
              It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• Rolandino
                • Mar 2007
                • 1451

mijn mening is dat het te zwaar wordt aangepakt met het rookverbod.

Als ze er zo streng tegen zijn dan moet er minder tabak verkocht worden maar dat wil de staat niet vanwege de accijns de ze er op heffen.

Ze willen het roken terugdringen OK want het is slecht voor de gezondheid maar op deze manier wordt roken straks een ilegaal praktij.

Een feit is er al dat er nu meer herrie op straat is vanwege dar beleid dus ook al rook je buiten wordt je nog gestraft omdat je te veel herrie maakt ......

Ook is een feit dat door het roken buiten op straat meer mensen met griep of een kou of een longonsteking gekomen zijn in een zeer korte tijd.

Ik vind gewoon ( enn weet zeker dat er meerdere mensen het hier mee ens zijn ) dat de persoon zelf bepaalt of hij / zij ergens naar binnen gaat als er wordt gerookt daar en niet de regering bepaalt dat er in jouw cafe niet gerookt mag worden.

De eigenaren kunnen zelf beslissen of hun cafe een rrokhol wordt of niet.

Maar ja we zijn allemaal schijnheilig in dit land en laten het maar gebeuren.

wat wordt de volgende sttap ???? komt er een ambtenaar in funktie op de wc's staan om te kijken of er in je pis niet teveel suiker zit ? of je wel in het midden pist ??? straks mag je zelf je ding niet eens meer vasthouden als je moet pissen ! daar gaat dir beleid heen,.

We mogen niet meer levern we worden geleefd.

We mogen geen eigen mening meer hebben we moeten het maar gewoon accepteren.

In het gezin waar ik in heb geleefd rookten er 3 van de 4 ( ik niet ) maar heb er nooit last van gehad. Als er in een cafe gerookt wordt loop ik er niet voor naar buiten.

De mensen kunnen steeds minder van elkaar velen.en daar speelt de regering op in met groot succes.

ik vind het gewoon discriminatie voor de roker !

ok pakken ze het verkeerd aan op het ge bied van vergu ningen.

Cafe's waar een rookruimte moet worden gecreeerd zou gesubsidieerd moeten worden.

Maar de meeste cafe's krijgen niet eens een leningkje van de bank om uit te breiden.

op deze manier valt de kleine cafe baas het doek en kan ie gewoon stoppen met zijn bedrijf.

Ook het beleid van huisbazen werkt vaak niet.

Hoie vaak gebeurt het niet dat een cafe eigenaar van zijn huisbaas geen geld krijgt om de tent te verbouwen vanwege de brand preventie / geluids-overlast noem maar op
                . Je moest eens weten hoeveel rechtzaken er hier over lopen......

huisbaas zegt sinpelweg mijn pand voldoet aan de eisen van de wet alleen het cafe niet !!!

Als ze een verbod ofzo invoeren moeten ze het goed doen !

Maar ja hier raken we niet over uitgepraat maar ik denk dat het rfookverbod in de toekomst wordt versoepeld !!

Wij zijn ook maar mensen die plezier willen hebbenen recht hebben en niet geleefd willen worden.

ikzelf kom uit een horeca famillie en ik rook en drink niet maar heb het altijd naar mijn zin maar dat wil niet zeggen dat de mensen die wel roken en drinken zonder deze middelen het niet naar hun zin hebben.

Plezier ligt puur bij jezelf en niet bij een pilsje en of een sigaret.

Het vrije recht wordt met deze wet tegengewerkt omdat wij niet zelf de keuze hebben wat we willen. en dat is geen democratie meer
                EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• showband
                  • May 2001
                  • 4516

haha die Ronaldino. en Ronald en Dinosarus tegelijk?
                  lekker belangrijk!

Comment

• vasco

• Oct 2003
                    • 2568

Originally posted by Rolandino
                    ...Ook is een feit dat door het roken buiten op straat meer mensen met griep of een kou of een longonsteking gekomen zijn in een zeer korte tijd...
                    Niemand is ooit ziek geworden van staan op een tochtig hoekje als hij/zij nog geen griepje onder de leden had. Als dat zo was dan had ik al heel wat griepjes en longontstekingen gehad moeten hebben van het laden/lossen op een klus in de openlucht op die hoekjes.

Kan mij voorstellen dat als je al een griepje onder de leden hebt waarvan je niet weet dat die er aan komt dit buitenstaan het proces van ziek worden versneld.

Comment

• Rolandino
                      • Mar 2007
                      • 1451

Kan me er erg over uitten ja ...... Hahahahahaha

Wat ik ermee wil zeggen is dat we allemaal lopen te klagen maar er niets aan doen !

We laten het maar gewoon gebeuren.

Maar onder het rookbeleid leiden ook de nietrokers en niet alleen de rokers.

mijn in kom sten zijn ook o laag gegaan hoor. Heb veel klanten in de horeca maar die geven gewoonweg minder uit vanwege het feit dat hun gelegenheid minder wordt bezocht.

Het is een soort kettingreactie.

de huurder neemt minder af - de verhuurder krijgt minder omzet - de verhuurder koopt minder nwe spullen in - leverancier van de verhuurder verkoopt minder aan de verhuurder - leverancier besteld minder bij importeur bla bla ga zo maar door. waardoor er een markt ontstaat dat de hele zooi naar de klote gaat fabrieken en importeurs rechtstreeks gaat leveren aan de eindgebruiker enzovoort.

Plus gaan de meeste mensen op dit moment meer naar kwantiteit dan naar kwaliteit.
                      Dit alles heeft natuurlijk niet alleen met het rookbeleid te maken maar het helpt wel weer een steekje bij.
                      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• EST drive in show zwolle
                        • Nov 2008
                        • 78

Ik moet idd wel toegeven dat ik het moeilijk heb tijdens een klus. waar je niet mag roken. dat onderbreekt tog wel mijn presentaties en feest gevoel. alleen om de reden dat je het pant verlaten moet om buiten een sigaret op te steken.

Drank heeft ook een bepaalde lucht waar ik misselijk van word. maar goed.
                        ik hoop dat ze een keer inzien dat het verder geen nut heeft dit vol te houden.

groetjes
                        kor
                        E.S.T.drive in show zwolle
                        e-s-t-drive-in-show-zwolle
                        Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

Comment

• partydrivein
                          • Jul 2008
                          • 389

jongens ik jrijg deze net via DJ steyfan
                          YouTube - DJ Stayfan ft. Duo Dovemansoren - Ik Rook Ja!

als de link niet mag werken het nummer heet 'ik rook ja'

Comment

• showband
                            • May 2001
                            • 4516

ja de griepepidimie komt door de wet tegen het roken.

de economische crisis gaat aan de feestenbranche voorbij maar helaas heeft het rookverbod de centen in mensen hun zakken vastgeplakt.

bush heeft zelfs het witte huis verlaten uit protest tegen het rookverbod.

verder nog broodje aap verhalen die de wereld in moeten?
                            lekker belangrijk!

Comment

• partydrivein
                              • Jul 2008
                              • 389

daarvoor hebben we al een site broodjeaap.nl

Comment

• Rolandino
                                • Mar 2007
                                • 1451

Originally posted by showband
                                ja de griepepidimie komt door de wet tegen het roken.

de economische crisis gaat aan de feestenbranche voorbij maar helaas heeft het rookverbod de centen in mensen hun zakken vastgeplakt.

bush heeft zelfs het witte huis verlaten uit protest tegen het rookverbod.

verder nog broodje aap verhalen die de wereld in moeten?

De griepepidemie komt natuurlijk niet vanwege het niet roken maar de mensen mogen binnen niet roken dus gaan ze naar buiten en het is teveel gevraagd om ff hun jas aan te doen want dat kost teveel tijd.

Vaak hangen de jassen ook in de garderobe dus wordt het lastig om ff snel je jas te pakken.

Comment

Working...