Drive in of Dj Set?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stoney3K
    • Sep 2007
    • 1399

    #16
    Originally posted by Upgrading your system
    Hahaha, w8 maar tot je zover bent dat je aan de gasontladingslampen handel toe bent.. dan zeg je opeens.. ****** wat moest ik al die tijd met die dingen..

    Dat is de vooruitgang en de groei.. en dat maakt het allemaal zo interessant en leuk
    LOL... en dan ben je met je 300W PAR56 nou eenmaal ook nergens meer. Dan moet je weer 500W parren gaan kopen (die nog net in een '56 gaan) en dan over naar PAR64.... En dan mag je dus met de krachtstroom aan gaan rukken.

    Klein vraagje: vier parren en dan twee (4-kanaals) dimmerpacks? Staat er ééntje als switchpack?

    Editje trouwens: De JB Scarab heb ik trouwens ook, maar dan in groen (heette toen Laser Crab). Ontzettend leuk met een beetje rook om een partij jumpende kinderen gek te maken op een carnavalsfeestje

    Die Crab van mij ligt nu overigens helemaal in onderdelen, helaas heb ik ooit een keer de laser (die 5V slikt) op de fanaansluiting geprikt (die was dus 12V). Gevolg is uiteraard dat dat ding zoiets liever niet heeft ... Binnenkort maar weer eens in elkaar zetten met een nieuwe groene laser. Misschien dat er dan iets meer vermogen op gaat (10 of 15mW), maar dan gaat ie ook op een switchpack. Het groen is overigens nog erg goed zichtbaar, zelfs met het kleine 5mW lasertje kom je heel ver in een niet al te groot zaaltje. Voor een stel brugklassers ontzettend leuk, al is het voor de doorsnee studenten-party natuurlijk niet veel meer
    Last edited by Stoney3K; 07-10-07, 20:08.
    First make it work, then make it look pretty!

    Comment

    • lightzone
      • Oct 2006
      • 261

      #17
      en hoe zat het met je truss?


      die heb je nu toch nog niet zo lang he?

      en wat koste die in totaal?
      jumping is not a crime

      Comment

      • Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

        #18
        Originally posted by lightzone
        en hoe zat het met je truss?


        die heb je nu toch nog niet zo lang he?

        en wat koste die in totaal?
        In zijn gearlist staat dat ie het ShowTec deco setje heeft (triangle), dus de ShowTec Truss Bridge Set van 6m. Zou als het goed is nu 375 euro nieuw moeten zijn (adviesprijs).

        Showtec Truss Bridge Set II, 3 mtr hoog, 6 mtr triangle mini-truss

        Overigens is al genoemd dat dat trussje niet AL te veel kan hebben. Het ziet er mooi uit, maar als ik zijn lichtlijst bekijk ben ik bang dat het langzaam al een beetje vol aan het raken is.
        Last edited by moderator; 08-10-07, 09:41.
        First make it work, then make it look pretty!

        Comment

        • lightzone
          • Oct 2006
          • 261

          #19
          yep , kan niet veel hebben zo'n ding.

          ik had voor 5-6 honderd euro meer toch voor een "echte" brug gegaan.
          jumping is not a crime

          Comment

          • Stoney3K
            • Sep 2007
            • 1399

            #20
            Originally posted by lightzone
            yep , kan niet veel hebben zo'n ding.

            ik had voor 5-6 honderd euro meer toch voor een "echte" brug gegaan.
            Hij ziet er wel goed uit, en voor een set met twee fourbars PAR56 en een moon moet het nog wel kunnen. Maar dan zit je ook (met alle bekabeling en rigging) aan de grens. De 60kg die in de specs staat is wel meer dan een beetje overdreven. Het heet niet zonder reden 'deco-truss'.
            First make it work, then make it look pretty!

            Comment

            • DJBartt
              • Sep 2006
              • 26

              #21
              @ Upgrading your system

              - Ik heb al genoeg gasontladingslampen gezien, maar ik heb dit effect voor zéér weinig op de kop kunnen tikken.. En het verbaasde me wel wat tegeover m'n wildmoon die ik er is een keertje naast had gezet!

              @ Stoney3K

              - 1 multidim is gewoon een multidim (maar gewoon voor het gemak MK2 bijgezet).. De MK2 staat op switch (voor de effecten) en de gewone multidim op dim (uiteraard)..

              @ Lightzone & Stoney3K

              - Over dat lichtbrugje, Was het maar zo'n showtec light-bridge Het is een Skytec Trio-deco truss-ding.. En slechts 3m, Ik ben er zeeer tevreden over!




              - Verder zou ik graag in de toekomst de effecten de deur uit doen (Wildmoon, Mushroom, Silverline strobe (niet op het lijstje gezet zie ik nu ineens), blacklight en scarab-laser-ding) en daarvoor in de plaats nog eens 4x PAR 56's bijkopen.. Maar we zullen eerst zien wat de toekomst brengt!

              Mvg
              Last edited by moderator; 08-10-07, 23:01.
              Wie niet zuipt, moet niet zeiken

              Comment

              • Stoney3K
                • Sep 2007
                • 1399

                #22
                Originally posted by DJBartt
                @ Lightzone & Stoney3K

                - Over dat lichtbrugje, Was het maar zo'n showtec light-bridge Het is een Skytec Trio-deco truss-ding.. En slechts 3m, Ik ben er zeeer tevreden over!Mvg
                Okee, my bad, ik las even ShowTec (omdat er twee keer ShowTec onder stond). Van SkyTec hoor je deze dagen niet zo al te veel meer. Waar staat dat trio-trussje dan op, wat voor statieven?

                PAR56 fourbars hoeven overigens niet al te duur te zijn, vooral als je ze gebruikt koopt kun je ze wel voor een paar tientjes op de kop tikken. Wel even kijken wat voor lampen er in zitten, of ze kapot zijn enz. PAR lampen zijn namelijk niet ontzettend goedkoop (maar ook weer niet stervens duur).

                Met twee PAR56 fourbars onder die brug heb je in principe een prima basislicht hangen. Hou er wel rekening mee dat je dan niks meer eraan bij kan hangen. In de breedte heb je die 3m dan ook volledig benut.
                Last edited by moderator; 08-10-07, 23:02.
                First make it work, then make it look pretty!

                Comment

                • DJBartt
                  • Sep 2006
                  • 26

                  #23
                  Originally posted by Stoney3K
                  Okee, my bad, ik las even ShowTec (omdat er twee keer ShowTec onder stond). Van SkyTec hoor je deze dagen niet zo al te veel meer. Waar staat dat trio-trussje dan op, wat voor statieven?

                  PAR56 fourbars hoeven overigens niet al te duur te zijn, vooral als je ze gebruikt koopt kun je ze wel voor een paar tientjes op de kop tikken. Wel even kijken wat voor lampen er in zitten, of ze kapot zijn enz. PAR lampen zijn namelijk niet ontzettend goedkoop (maar ook weer niet stervens duur).

                  Met twee PAR56 fourbars onder die brug heb je in principe een prima basislicht hangen. Hou er wel rekening mee dat je dan niks meer eraan bij kan hangen. In de breedte heb je die 3m dan ook volledig benut.
                  Het is dit brugje.. Probleem is dat ik waarschijnlijk weer wat moet gaan bijleggen, en hiervoor het geld er even niet is.. Ook erg vervelend is dat ik een appart Switchpack voor de Barrelscan moet gaan kopen. Ik weet trouwens dat ze niet zo duur aangeboden worden, maar ik wacht op het juiste moment af Als ik 4x mooie PAR 56 chroom met GE MFL lampjes voor weinig geld tegenkom, koop ik ze meteen!

                  Mvg
                  Wie niet zuipt, moet niet zeiken

                  Comment

                  Working...