LOL... en dan ben je met je 300W PAR56 nou eenmaal ook nergens meer. Dan moet je weer 500W parren gaan kopen (die nog net in een '56 gaan) en dan over naar PAR64.... En dan mag je dus met de krachtstroom aan gaan rukken.
Klein vraagje: vier parren en dan twee (4-kanaals) dimmerpacks? Staat er ééntje als switchpack?
Editje trouwens: De JB Scarab heb ik trouwens ook, maar dan in groen (heette toen Laser Crab). Ontzettend leuk met een beetje rook om een partij jumpende kinderen gek te maken op een carnavalsfeestje
Die Crab van mij ligt nu overigens helemaal in onderdelen, helaas heb ik ooit een keer de laser (die 5V slikt) op de fanaansluiting geprikt (die was dus 12V). Gevolg is uiteraard dat dat ding zoiets liever niet heeft
... Binnenkort maar weer eens in elkaar zetten met een nieuwe groene laser. Misschien dat er dan iets meer vermogen op gaat (10 of 15mW), maar dan gaat ie ook op een switchpack. Het groen is overigens nog erg goed zichtbaar, zelfs met het kleine 5mW lasertje kom je heel ver in een niet al te groot zaaltje. Voor een stel brugklassers ontzettend leuk, al is het voor de doorsnee studenten-party natuurlijk niet veel meer
Klein vraagje: vier parren en dan twee (4-kanaals) dimmerpacks? Staat er ééntje als switchpack?
Editje trouwens: De JB Scarab heb ik trouwens ook, maar dan in groen (heette toen Laser Crab). Ontzettend leuk met een beetje rook om een partij jumpende kinderen gek te maken op een carnavalsfeestje

Die Crab van mij ligt nu overigens helemaal in onderdelen, helaas heb ik ooit een keer de laser (die 5V slikt) op de fanaansluiting geprikt (die was dus 12V). Gevolg is uiteraard dat dat ding zoiets liever niet heeft
... Binnenkort maar weer eens in elkaar zetten met een nieuwe groene laser. Misschien dat er dan iets meer vermogen op gaat (10 of 15mW), maar dan gaat ie ook op een switchpack. Het groen is overigens nog erg goed zichtbaar, zelfs met het kleine 5mW lasertje kom je heel ver in een niet al te groot zaaltje. Voor een stel brugklassers ontzettend leuk, al is het voor de doorsnee studenten-party natuurlijk niet veel meer




Het is een Skytec Trio-deco truss-ding.. En slechts 3m, Ik ben er zeeer tevreden over!
Comment