Hoezo fatsoenlijk nederlands iedereen op dit forum snapt me dus...
probelemen mee....
probelemen mee....
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
probelemen mee....
!!

.

Comment