Welke Boxen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaspertje
    • Dec 2005
    • 229

ik zou gaan voor de K112A iets duurder maar ook geen gedoe met verstekers die ook nog mee moeten
    (http://www.verkoop.licht-geluid.nl/d...d-hld3562.html)
    mvg jaspertje
    sorry van de typfouten ben dyslecties

Comment

• speakerfreak
      • May 2002
      • 1446

ik zou ff wat duidelijker praten als ik jou was, @ topicstarter gericht
      Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

Originally posted by Dr. Edie
        Ik zou lekker 2 Dap K112's nemen, en later 2 baskistjes eronder?
        Er staat boven jou post "" tot +/-100 man ""
        Neen, neen met die K112 ga je het niet redden ook niet met baskistjes erbij !!
        Zoals ik al eerder zei , spaar een beetje door voor iets beters !!
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Dr. Edie
          • May 2003
          • 671

Originally posted by sis
          Er staat boven jou post "" tot +/-100 man ""
          Neen, neen met die K112 ga je het niet redden ook niet met baskistjes erbij !!
          Zoals ik al eerder zei , spaar een beetje door voor iets beters !!
          sis
          Ligt aan je eisen, als het écht keihard beuken moet niet, maar voor normale feestjes in gemeenschaps gebouwen etc is dat toch zat op..
          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Dj-Sjors

Hallo,

Eerst wil ik even zeggen dat ik de zelfde persoon ben als DjSjors, alleen dan met een andere account ik heb even een andere account gemaakt omdat ik me niet meer aan kone melden op mijn oude account maarj goed!

Ik heb met oud & nieuw gedraait met 2 S.A. boxen van ieder 300 watt Rms en met een piek van 1000 watt en met een versterker van 2 x 600 watt Rms erachter dit ging prima dus ik zie geen problemen om 2 x topjes van 300 watt Rms en 2 x baskisten van 400 watt rms aan te schaffen en een versterker is al geregeld. dus nu alleen de boxen nogh (ps. het draaien was voor ongeveer 300 man)

Comment

• Dr. Edie
              • May 2003
              • 671

Originally posted by Dj-Sjors
              Hallo,

Eerst wil ik even zeggen dat ik de zelfde persoon ben als DjSjors, alleen dan met een andere account ik heb even een andere account gemaakt omdat ik me niet meer aan kone melden op mijn oude account maarj goed!

Ik heb met oud & nieuw gedraait met 2 S.A. boxen van ieder 300 watt Rms en met een piek van 1000 watt en met een versterker van 2 x 600 watt Rms erachter dit ging prima dus ik zie geen problemen om 2 x topjes van 300 watt Rms en 2 x baskisten van 400 watt rms aan te schaffen en een versterker is al geregeld. dus nu alleen de boxen nogh (ps. het draaien was voor ongeveer 300 man)
              Lage eisen, of je publiek heeft lage eisen, of het is voor achtergrond geluid? Hoe dan ook, zolang jij tevreden bent..
              Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Dj-Sjors

Als ik echt zwardere boxen nodig heb kan ik se togh owk gewoon huren

Comment

• R. den Ridder
                  • Sep 2000
                  • 1500

Eind maart is het weer PA-markt...zuurgespaarde geld ff bewaren, nog wat bijzoeken en voor dat geld moet het wel lukken wat oude kasten te vinden die er dan misschien wel niet nieuw uitzien maar wel aan jouw eisen voldoen..vorige keer stond er bijv een oud JBL kastje met 2 maal 15" en een 1" hoorn, busje matzwarte verf, voor de posers het JBL logo eropschilderen en je rent die k112 kasten finaal voorbij..

Comment

• Baszza91
                    • Oct 2005
                    • 476

[CENTER]Hallo,

Waar en wanneer (in maart maar precieser) is die pa markt. Wordt daar alleen maar PA ap. verkocht of ook licht. Als het goed koper is dan ga ff naartoe en mijn slag slaan .

Greetzz en cheerss[/CENTER]
                    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• jaspertje
                      • Dec 2005
                      • 229

Originally posted by Baszza91
                      [CENTER]Hallo,

Waar en wanneer (in maart maar precieser) is die pa markt. Wordt daar alleen maar PA ap. verkocht of ook licht. Als het goed koper is dan ga ff naartoe en mijn slag slaan .

Greetzz en cheerss[/CENTER]
                      26 maart 2006.

De PA-Markt is Nederlands grootste verkoopbeurs voor gebruikte professionele beeld licht geluid apparatuur. Expo Houten 17 februari 2018.
                      sorry van de typfouten ben dyslecties

Comment

• Baszza91
                        • Oct 2005
                        • 476

Hallo,

Bedankt!!!

Greetzzz en cheerss
                        I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Dj-Sjors

Okej, Lijkt me een g0ed idee om daar dan 2e hands boxen te kopen. Bedankt. Maar een vraagje waar is dat dan?

Comment

• Dj-Sjors

Kheb ut al gezien

Maar moet je daar dan kaartjes voor kopen ofzo ik snap ut ni helemaal..of is dat alleen voor de mensen die daar hun spul willen verkopen

Comment

• Max
                              • Feb 2003
                              • 680

Kheb ut al gezien

Maar moet je daar dan kaartjes voor kopen ofzo ik snap ut ni helemaal..of is dat alleen voor de mensen die daar hun spul willen verkopen
                              Kaartjes zijn online te bestellen en tevens aan de deur te koop.

Comment

• Max
                                • Feb 2003
                                • 680

Als ik echt zwardere boxen nodig heb kan ik se togh owk gewoon huren
                                1. Leer eens fatsoenlijk Nederlands.
                                2. Klopt, Daarom raad ik je aan te beginnen met een fatsoenlijk klein setje, en mocht je een groter feest hebben kan je alsnog huren.

Comment

Working...