Stim, als je ff wacht, zet ik het nu online :-D
Alweer prijs?
Collapse
X
-
Dit is de link :-) het is gemaakt in het programma Daslight.... voor degene die het willen weten... het achterste gedeelte "zweeft" nu wel, maar in het echie staan daar twee statieven onder. Snap je het nu ;-DComment
-
Dat is een nette prijs. Wij draaien shows rond de 300 euro.
4 x mx-4 martin scans
4 x krypton movinghead van martin
4 x bar met par 64
1 x blinder
1 x strobo
1 x jem fogger
1 of 2 x 5 kw JBL geluid.
Groeten TimComment
-
Nu snap ik de opstelling ook!
@timleurink: Het geen jij allemaal opnoemt voor 300€ vindt ik dan weer aan de lage kant. Begrijp me niet verkeerd, kwa materiaal is dit een mooie set. Maar kwa prijs vindt ik hem laag. Zit hier ook je uurloon voor afbreken, opbouwen en draaien ook in? Ik vindt zelfs als je ook maar hobbymatig bezig bent en je vraagt niet teveel je dit ook mag meerekenen. Tenslotte moet je toch ook alles opbouwen en afbouwen.Comment
-
Hoe maak je de verhuur wereld moeilijker ........
Nu weet je gelijk wie er hier de markt voor elkaar kapot maakt !
Dit zijn geen prijzen ! Dit zijn weggevertjes !! een set van 4 Mac250 krypton kost als gauw 200,00 met controller !! dan bouw jij voor 100 euro 2X5kw geluid JBL ( ??? ) en nog licht en je uren erbij .
Knap hoor ! Als je stukken draait heb je al meer kosten !
Comment
-
citaat:Geplaatst door mephisto
Hoe maak je de verhuur wereld moeilijker ........
Nu weet je gelijk wie er hier de markt voor elkaar kapot maakt !
Dit zijn geen prijzen ! Dit zijn weggevertjes !! een set van 4 Mac250 krypton kost als gauw 200,00 met controller !! dan bouw jij voor 100 euro 2X5kw geluid JBL ( ??? ) en nog licht en je uren erbij .
Knap hoor ! Als je stukken draait heb je al meer kosten !
Groot gelijk!, dit is véél te weinig voor hetgene dat geleverd wordt. Mag je volgens mij toch tussen de 500 en de 700 euro voor vragen.
Wij vragen 500 euro voor het volgende:
- 2 x 5 kw mach sound
- 10 meter prolite + stands
- 8 par
- 8 mx1 martin scans
En het gaat hier ook om hobby [8D]Airwave S&L
Cause we are different...Comment
-
Nette set, voor een goede prijs (als het ook allemaal goed verzorgd en onderhouden is natuurlijk).citaat:Geplaatst door Xtreme18
Dit is de link :-) het is gemaakt in het programma Daslight.... voor degene die het willen weten... het achterste gedeelte "zweeft" nu wel, maar in het echie staan daar twee statieven onder. Snap je het nu ;-D
Maar begrijp ik nu goed uit de tekening dat jullie vier toppen gewoon opstapelen vanaf 0 cm hoogte (vanaf de grond dus) ?!?!?!?!
dás niet zo slim hé mannen...
Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
Lol, nee dat zijn geen toppen die opelkaar gestepeld zijn.
Dat zijn gewoon full range boxen (jaja, je ziet ze niet veel meer
) Zijn EV kasten, welke al dik 20 jaar oud zijn ofzo, maar hebben bij ons de dienst allang bewezen en blijven doorgaan :-D. Vandaar. Zit 1 15inch in, 2 tweeters en een hoorn voor de middentonen.
Klinkt wel lkkr hoor...
EN deze stapelen we altijd op deze manier op, want ze wegen zon 75-80 kilo, statiefje werkt dus niet
Comment
-
Nee dat snap ik, maar hoog-drivers op 30 cm hoogte heb je natuurlijk niks aan. Maar goed, als dit voor jullie werkt, wie ben ik om daar dan commentaar op te geven, ik zou de toppen op zijn minst op de bassen leggen, zo dat je in ieder geval al íets aan hoogte hebt gewonnen.Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
Ik snap je, normaal als we met basskasten en toppen draaien doen we dat ook. Maar tsja, je zou het gewoon moeten zien en horen.....
Kijk anders even bij www.xtremeshow.nl fotoboek...daar staan wel meerdere fotos van die boxen...Comment
-
Ja jullie hebben gelijk het is inderdaad aan de lage kant, wij zijn hobby matig begonnen. Deze prijs is dus inclusief op en afbouw.
Tja en de markt kapot maken weet ik niet. Concurrentie heb je altijd maar als jou klanten tevreden zijn zullen ze gewoon bij je blijven.
Comment
-
Tim,
nee, ik vind de prijs TE LAAG, doe ons een lol en vraag bij verhuurbedrijven zowel in jouw regio als erbuiten een offerte aan voordatgeen wat jezelf kan wegzetten en vergelijk die prijzen eens met elkaar. Dus met materiaal, bouw/breek transport en bediening...
Vergelijk die prijzen eens met elkaar en zie wat je kwijt bent !
cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment

Comment