DJ Sleeve

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alleznet
    • Jul 2005
    • 36

Je kunt natuurlijk ook gewoon meteen X duizend van die dingen kopen zodat je ook over 20 jaar nog goed zit :P

Comment

• Flamingo
      • Jul 2005
      • 1

Ik vind het een super!!!
      Laptopje mee en een druk op de knop
      en je weet waar de staat
      ideaal.

Comment

• luc2366
        • Jul 2002
        • 1161

nog een illegale downloader
        join the club! [xx(]

Comment

• ejxam
          • Jun 2005
          • 44

me 2 :P
          - kost weinig
          - makkelijk te zoeken
          - makkelijk te draaien
          Homo sapiens non urinat in ventum.

Comment

• Studio 2000 uden
            • Mar 2006
            • 60

ik gebruik de djsleeve nu al 2 jaar met grote tevredenheid
            alle cd inlays kun je heel laten, niks knippen plakken enz enz
            Ook heb ik de speciale cases ervoor besteld, omdat een gewone koffer net iets te laag is. maar al met al is het een prima ruimte bespaarder, nu ik 2 koffers vol heb met ongeveer 400 cd's per stuk til je jezelf wel een breuk +- 22 kg per kist , maar das nog altijd beter dan 6 keer lopen met 12 koffers.
            kijk de uitvinding is dan niet nieuw, maar de gedachte erachter wel. deze hoesjes zijn zo gefabriceerd dat er geen week makers enzitten en dus geen cd's beschadigen, want in een normaal hoesje wil wel eens de opdruk van de cd aan het plastic gaan plakken.
            al met al, ik vind het een super oplossing
            Hij heeft altijd in een radiostudio gestaan en er is nooit mee gesleept en gegooid zoals bands en drive inns dat doen

Comment

• 80ties clubclassics
              • Dec 2009
              • 1

DJ SLEEVESĀ® Top product!

Het is wel duidelijk dat de meeste deze hoesjes dus NIEt kennen, ze hebben het allemaal over artwork verknippen etc etc.
              Deze sleeves zijn dus WEL het juiste product voor iedere DJ omdat hier het artwork gewoon HELEMAAL COMPLEET in kan! zonder het te vouwen te verknippen etc etc. Want een cd zonder artwork gaat dus bij mij NIET in de collectie! Wil alle 2000 cd's compleet hebben in mn verzameling inclusief artwork. Ja de gewone simpele weekmaker hoes uit de PC shop ken ik ook wel al dan niet met of zonder flap. we vouwen het artwork ff door de helft en proppen het hele spul met cd en al er zo in = cd geen reet meer waard!
              De DJ sleeve is gemaakt van hoogwaardig week-vrij kunststof, dus tast je cd's NIET aan! nu niet en over 100 jaar niet. ze zijn zo groot als het achter-artwork van een cd (zijkanten uitgevouwen en wel!) die gaat in een apart vakje.. en het boekje gaat in het voorvakje waar je de cd achter schuift met de cd laag naar het plastic toe.
              Dan voor de dubbele cds zijn er de hoesjes met 3 vakjes... :-)

Dan zet je je hele collectie in een pracht-kast, of in de speciale cd koffer is iets hoger... en draaien maar! Beter is er niet... geen andere hoesjes..geen complete boekwerken mee met cd bladen pfffff waar ook het COMPLETE artwork niet in kan!!!!! geen jewel cases meer mee.
              ik zou zeggen koop er gewoon in 1x 2000 en klaar ben je.
              volgende topic graag :-)
              Last edited by 80ties clubclassics; 29-12-09, 02:08.

Comment

Working...