Ten eerste, ik start dit topic beslist niet om reclame te maken!
Vandaag heb ik een mailing ontvangen over de dj sleeve.
Het zou gaan om een kunststofhoesje die de vervanger zou betekenen voor de cd doosjes (jewel case), kortom zoiets als de plastic bescherm hoesjes voor je vinyl platen.
Het zou een ruimte besparing van 75% opleveren en in gewicht 60%.
Aangezien ik nu telkens met 4 cd kisten loop te zeulen en telkens weer de ruimte moet vinden om deze ergens neer te zetten. is dit misschien wel iets voor mij.
Nadeel: de hoesjes zijn groter dan de normale cd doosjes, dus ik kan mijn huidige cases weg doen.
Mijn vraag: Wie is bekend met dit of andere degelijke opberg systemen.
Wat is jullie ervaring met dergelijke produkten. Werkt het prettig in de praktijk?
Met vriendelijke groet,
Marc
Vandaag heb ik een mailing ontvangen over de dj sleeve.
Het zou gaan om een kunststofhoesje die de vervanger zou betekenen voor de cd doosjes (jewel case), kortom zoiets als de plastic bescherm hoesjes voor je vinyl platen.
Het zou een ruimte besparing van 75% opleveren en in gewicht 60%.
Aangezien ik nu telkens met 4 cd kisten loop te zeulen en telkens weer de ruimte moet vinden om deze ergens neer te zetten. is dit misschien wel iets voor mij.
Nadeel: de hoesjes zijn groter dan de normale cd doosjes, dus ik kan mijn huidige cases weg doen.
Mijn vraag: Wie is bekend met dit of andere degelijke opberg systemen.
Wat is jullie ervaring met dergelijke produkten. Werkt het prettig in de praktijk?
Met vriendelijke groet,
Marc

, omdat ze daar waarschijnlijk de rest van hun leven in blijven.
Comment