Ik zal me even voor stellen, Rick van Ulft en nieuw op het forum. Ik weet dat ik een groentje ben, maar wil toch even reageren.
Vind de uitspraken 2 en 3 namelijk de grootste onzin. Als manager van een bedrijf (zoals een toneelmeester in een theater ook is) ben je aangesteld, om mensen aan te sturen en te begeleiden bij hun werkzaamheden.
Je moet dus enig vertrouwen hebben in de medemens, en ik ben het volkomen met gaffer eens dat het onmogelijk is om alles te bekijken. Werk zelf ook freelance in een theater, en de toneelmeester daar staat echt niet 12 uur achter elkaar op de vloer om te kijken wat er de kap in gaat ja of nee. Al helemaal niet wanneer het niet opgetrokken wordt met de trekkenwand, maar met een GENI aan een trek wordt bevestigd.
Een grote theater voorstelling heeft toch vaak eigen mensen bij zich, en een toneelmeester kan dan tussendoor ook andere werkzaamheden verrichten. 'We hebben hier immers niet te maken met kinderen van 3 die kunnen verzuipen in een badje, maar geschoolde volwassen technischi. Ik vind niet dat je gaffer hier op aan kunt kijken, maar neerleggen bij de inspecient van de betreffende productie. Hij had dit moeten communiceren.
je gaat toch immers ook niet in een winkel waarvan de bediende even achter is, toch ook niks rippen onder het mom '' had de bediende maar hier moeten zijn om zijn/ haar verantwoordelijkheden te pakken''
Zo.. dat is eruit
Vind de uitspraken 2 en 3 namelijk de grootste onzin. Als manager van een bedrijf (zoals een toneelmeester in een theater ook is) ben je aangesteld, om mensen aan te sturen en te begeleiden bij hun werkzaamheden.
Je moet dus enig vertrouwen hebben in de medemens, en ik ben het volkomen met gaffer eens dat het onmogelijk is om alles te bekijken. Werk zelf ook freelance in een theater, en de toneelmeester daar staat echt niet 12 uur achter elkaar op de vloer om te kijken wat er de kap in gaat ja of nee. Al helemaal niet wanneer het niet opgetrokken wordt met de trekkenwand, maar met een GENI aan een trek wordt bevestigd.
Een grote theater voorstelling heeft toch vaak eigen mensen bij zich, en een toneelmeester kan dan tussendoor ook andere werkzaamheden verrichten. 'We hebben hier immers niet te maken met kinderen van 3 die kunnen verzuipen in een badje, maar geschoolde volwassen technischi. Ik vind niet dat je gaffer hier op aan kunt kijken, maar neerleggen bij de inspecient van de betreffende productie. Hij had dit moeten communiceren.
je gaat toch immers ook niet in een winkel waarvan de bediende even achter is, toch ook niks rippen onder het mom '' had de bediende maar hier moeten zijn om zijn/ haar verantwoordelijkheden te pakken''
Zo.. dat is eruit






Comment