hallo alle forum vrienden.
ik moet volgende maand bij een cd presentatie het geluid regelen in een theater zaal(150 zitplaatsen)
ik heb daarvoor een algemene vraag ,?
is er een specialere aanpak voor het geluid ,dan dat je dit doet voor een band in een poppdoium?
en dan denk ik kwa geluidsniveau ?
voor een band buiten of op poppodium moet het toch wel best op volume maar ik denk dat in een een theater zaal dit wat vaker op lekker luister en versta -niveau staat
ik ben benieuwd naar de tips en bevindingen hierover.
ik weet wel dat je dit zelf kan beinvloeden met je eigen smaak,
ik hou wel van stevige volumes
maar voor de kijker en luisteraar is dit wel anders natuurlijk .
ik ben vrijwilliger als geluidsman bij Pier-k een vertrekpunt van kunst en cultuur en muziekschool met daarbij een theaterzaal ,waar dus enige optredens worden gehouden.
ik zie de tips en antwoorden tegemoet.
ik moet volgende maand bij een cd presentatie het geluid regelen in een theater zaal(150 zitplaatsen)
ik heb daarvoor een algemene vraag ,?
is er een specialere aanpak voor het geluid ,dan dat je dit doet voor een band in een poppdoium?
en dan denk ik kwa geluidsniveau ?
voor een band buiten of op poppodium moet het toch wel best op volume maar ik denk dat in een een theater zaal dit wat vaker op lekker luister en versta -niveau staat
ik ben benieuwd naar de tips en bevindingen hierover.
ik weet wel dat je dit zelf kan beinvloeden met je eigen smaak,
ik hou wel van stevige volumes
maar voor de kijker en luisteraar is dit wel anders natuurlijk .
ik ben vrijwilliger als geluidsman bij Pier-k een vertrekpunt van kunst en cultuur en muziekschool met daarbij een theaterzaal ,waar dus enige optredens worden gehouden.
ik zie de tips en antwoorden tegemoet.
Comment