iets laten vallen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Uit de portaal/vanaf een zijbrug laten vallen is geen optie ? Makkelijkst te cueen e.d.

If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• kapser
      • Mar 2003
      • 20

we spelen in kleine zaaltjes, dus ook inzet van huistechnici is geen oplossing. Ik ga even verder met experimenteren. Bedankt voor de suggesties igg. Maar merk al dat er niet echt theaterklare technische oplossingen voor dit probleem zijn.

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Tuurlijk zijn er wel theaterklare oplossingen voor. dit doormiddel van elektromagneten draaiende haken of gewoon via een trekkerpin.

Allemaal genoemd, maar je moet de theaterklare versie toch zelf theaterklaar maken. het is maar welke manier je het handigste vindt.

Doe mij maar een handmatige manier omdat je dan zelf aan het touwtje trekt en zeker bent dat het op tijd valt, maar voor een gordijn gebruik ik liever valmagneten.

wat je eventueel even kan doen is kijken op www.stagetools.nl. die verkochten div valmagneten (ben er alleen niet zeker van of dat nog steeds zo is
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• eeze
          • Nov 2003
          • 11

Een peproefde methode waar ik een tijd mee heb gereisd ,dit systeem heeft nooit gefaald;

Koop een (tweedehands) boormachine, las op een metalen buis een houder voor de boor, en zo'n 30 cm voor de voorkant een fits (de helft van een deurscharnier). Zet een klosje op de boorkop,wind er een touwtje om, en bind aan het uiteinde een krommer. Zet de aan/uit schakelaar van de boor vast met tape, of desnoods een tiewrap. Je hebt nu een valmechanisme die je op een dimmer kunt aansluiten (wel de dimmer op non dim zetten!!!). Je hebt nu op een goedkope manier een electronisch bestuurde extra inspecient die aan een touwtje trekt.

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Leuk onderwerp; bij deze is alles wel beantwoord ! Slotje op topic, omdat we anders weer een hoop dezelfde verhalen gaan krijgen. Heeft iemand toch nog leuke vernieuwende oplossingen; mail me gerust !

grtz. AJB
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...