kindertheater, eten tijdens voorstelling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

Kinderen - poten = klimmen - OK. Het zijn tenslotte kinderen.

Veel erger is dat sommige gemeenteraadsleden in een grote provinciehoofdstad in het diepe zuiden des lands.... vonden dat "een rollenzolder" op het theater toch echt niet nodig was.
    Die akteurs konden hun rol tenslotte toch ook wel thuis of ergens anders in de schouwburg oefenen.
    "There's something rotten in the state Theatrepolitics".
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Pieter Huijgen
      • Sep 2003
      • 766

Das volgens mij wel een hele oude die je daar aanhaalt Rinus. Maar hij blijft leuk.
      In het iets minder zuiden (Eindhoven) kunnen ze er ook wat van :-) Alleen wordt je daar nu gek als je aan het bouwen bent, ze komen al een week niet door een betonlaag heen.....
      Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• kipcaravan
        • Jan 2004
        • 6

citaat:Geplaatst door Scotty

Kwestie van opvoeding van de ouders, niet de kinderen.
        Daar heeft Scotty helemaal gelijk in. Heb in mijn theater technische beginjaren ook nog even rondgehobbeld als zaalwacht in een Zoetermeers theatertje. Voor aanvang van de 1e en 2e helft staan daar pesoneelsleden bij de ingangen van de zaal om te controleren op het meenemen van consumpties. Vast ritueel was dan ook altijd dat zo'n leutige moeder zag dat er gecontroleerd werd, snel de chips in dr handtas deed en zodra ze voorbij de controle was, deze er weer uit haalde (want ja, anders krijg je allemaal zout in je tassie he.) Lekker voorbeeld voor de kids. Ik stel dan dus ook voor het vizier van de willempjes te verplaatsen naar de moeders. (Bij sommige exemplaren zou je ook nog het persoonlijk begeleiden kunnen overwegen...)
        Weet je wat lekker is? Een bossche bol!

Comment

• thyzerrr
          • Nov 2004
          • 92

citaat:Geplaatst door Dj_Mobile

jah Ralph dat komt ook wel voor bij het bedrijf dat ik werk(www.tiliander.com
          Hee, dan kom ik binnenkort wel ff handje schudden als ik daar op bezoek ben. (17/12)

Eten in de zaal vind ik hoogst irritant, stond voor een paar weken in een theater annex bioscoop, daar werden ook popcorn en aanverwante zaken verkocht. En een puinhoop dat het na afloop was...

Flitsen in de zaal irriteert me ook vrij mateloos, ook herhaaldelijk verzoeken om niet te flitsen haalt vaak weinig uit...

T.

Comment

• LJ_jacob
            • Aug 2003
            • 293

citaat:Geplaatst door rinus bakker

Kinderen - poten = klimmen - OK. Het zijn tenslotte kinderen.
            kinderen - poten?? dus als ik een kind z'n poten er af trek gaat ie spontaan klimmen?? ben bang dat ik dan toch schoolleiding op m'n dak ga krijgen....
            mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

Working...