Heb je dit als laagsectie ingebouwd ? http://www.speakerplans.com/page12.html
Is deze kast trapeziumvormig of niet ? Want schijnt dat je die laagkasten per 6 moet stacken...
Gebruikte componenten ?
ziet er erg goed uit !
Is deze kast trapeziumvormig of niet ? Want schijnt dat je die laagkasten per 6 moet stacken...
Gebruikte componenten ?
ziet er erg goed uit !




Ben door alle theorie de weg kwijt.
Als er verder iemand interesse in heeft dan wil ik het verdere verloop van de bouw wel met foto's toelichten [
]
Comment