jbl bassen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MatthiasB
    • May 2003
    • 674

zouden die jbl's goed samenwerken met de INFRABASS 218 van funktion one ???

t'leven is duur verdomme
    NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• DIXIE
      • Jun 2003
      • 3

Ik ben dan toch een gelukzakje blijkbaar want ik heb juist twee E-145 JBL speakers gekocht voor 250 Euro het paar nieuw in de doos :-) :-) Wie zoekt die vindt !

The loud one
      The loud one

Comment

• MatthiasB
        • May 2003
        • 674

tja leuk voor jou mar ik dacht om p-audio in men kasten te steken

t'leven is duur verdomme
        NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Kevin-V8
          • Feb 2006
          • 42

Ik heb paar speakers JBL 2226 liggen, en had gedacht deze in paar glijbaankasten te plaatsen. Echter vragen de meeste in 2dehands nog redelijk wat geld voor zo twee lege oude kasten

Ik kan wel een paar 4560 kasten kopen voor een lage prijs.

Nu is mijn vraag of deze kasten (4560) wat geschikt zijn voor niet in openlucht te gebruiken.
          Heb ergens gelezen dat dit meer 'lang throw' kasten zijn.
          De glijbaankasten zullen denk ik krachtiger klinken, of heb ik het mis?

grtz

Comment

• beyma
            • Oct 2002
            • 1614

Zo, dat is een oud topic zeg.... maar goed, glijbaan kasten zijn nog best lastig voor een 'doe het zelfer' om in elkaar te zetten.
            Plus dat de meeste een plaatmaat van 122x244 moeten gebruiken en dan heb je best nog wat hout nodig voor twee kasten!
            (Zelfde geldt eigenlijk ook voor de 4560)
            Dus dat verklaard denk ik wel de hoge prijs van de kasten.

Beide kasten zijn duidelijk BAS kasten, geen echte subwoofers, en de 4560 is zelfs bedoeld als mid bas, met inderdaad een long throw!
            Ik heb beide kasten gehad, en de glijbanen dreunden best lekker, maar bij mij was het na 20 meter wel gedaan met de geluidsdruk.
            De 4560 had een lekkere "punch" ,maar echt druk opbouwen vond ik het niet....
            Maar om op je vraag terug te komen, voor buiten zou ik eerder de 4560 nemen!
            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Kevin-V8
              • Feb 2006
              • 42

Bedankt voor je snel antwoord.
              Ja het is een oud topic, maar vond dat mijn vraag hier best paste

Ik zou de kasten voornamelijk binnen gebruiken, dus ga de 4560 niet nemen. De glijbaan lijkt de beste, en dat zal het dus ook moeten worden.

Comment

• Watt Xtra
                • Oct 2004
                • 1119

Originally posted by Kevin-V8
                Bedankt voor je snel antwoord.
                Ja het is een oud topic, maar vond dat mijn vraag hier best paste

Ik zou de kasten voornamelijk binnen gebruiken, dus ga de 4560 niet nemen. De glijbaan lijkt de beste, en dat zal het dus ook moeten worden.
                check even het andere topic over "jouw" speaker type.

een BR kast zal het zeker goed doen voor jouw doeleinden!!
                Lekker compact, flink vermogen erop en knallen met die dingen, want dat kunnen die speakers echt wel!!
                JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• vegapower
                  • Nov 2004
                  • 355

ik heb mijn beginnende jaren gedraaid met deze bassen.
                  de heel set eigenlijk.
                  de jbl e-140 heb ik nog liggen. deze is wel morsdood. rodec HDA 450 zegt waarschijnlijk wel genoeg.
                  zit by my een beyma in....
                  voor prikkie mag iemand de heel set komen halen..zag hier ergens staan dat iemand zo´n set zocht

Comment

Working...