Beste forumers,
Ik ben aan het denken om een topkast te maken om boven 2 DHZ's van musicxtra te gebruiken,
de eigenschappen die ik wil behalen is
1. deze top kast kan 2 DHZ's (18 sound 15NLW9500 8 Ohm) bijhouden
2. ik zou deze graag willen laten vliegen (of 2 toppen gebruiken samen met 4 bassen per kant stacken )
3. om te kunnen stacken zou ik de zelfde breedte willen hebben als de bassen (550 mm)
nu heb ik zelf een beetje aan het denken geweest maar ik ben helemaal nieuw in deze materie
,
maar tot hiertoe had ik gedacht van 2 x 6 inch speakers te nemen Eighteensound 6ND430 8 Ohm in serie zetten en 1 maal Eighteensound ND1070 op Eighteensound XT120 hoorn geplaatst.
Maar nu wou ik vragen omdat ik 2 maal 6 inch speakers neem ik genoeg laag krijg en deze de DHZ kunnen bij houden
en ik zal deze misschien op een schijnvlak monteren zodat ik een breedere stralling krijg of beter niet
dit is een klein voorbeeld dat ik rap heb getekent

of ben ik nu helemaal verkeerd bezig
alvast bedankt
mvg Gino V
Ik ben aan het denken om een topkast te maken om boven 2 DHZ's van musicxtra te gebruiken,
de eigenschappen die ik wil behalen is
1. deze top kast kan 2 DHZ's (18 sound 15NLW9500 8 Ohm) bijhouden
2. ik zou deze graag willen laten vliegen (of 2 toppen gebruiken samen met 4 bassen per kant stacken )
3. om te kunnen stacken zou ik de zelfde breedte willen hebben als de bassen (550 mm)
nu heb ik zelf een beetje aan het denken geweest maar ik ben helemaal nieuw in deze materie
,maar tot hiertoe had ik gedacht van 2 x 6 inch speakers te nemen Eighteensound 6ND430 8 Ohm in serie zetten en 1 maal Eighteensound ND1070 op Eighteensound XT120 hoorn geplaatst.
Maar nu wou ik vragen omdat ik 2 maal 6 inch speakers neem ik genoeg laag krijg en deze de DHZ kunnen bij houden

en ik zal deze misschien op een schijnvlak monteren zodat ik een breedere stralling krijg of beter niet

dit is een klein voorbeeld dat ik rap heb getekent

of ben ik nu helemaal verkeerd bezig
alvast bedankt
mvg Gino V

Zou minstens voor een 10" laag driver gaan in de top.
Thumbs up!

Comment