2 maal 6" speakers gebruiken voor topkast

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Gino V
    • Feb 2009
    • 237

2 maal 6" speakers gebruiken voor topkast

Beste forumers,

Ik ben aan het denken om een topkast te maken om boven 2 DHZ's van musicxtra te gebruiken,
    de eigenschappen die ik wil behalen is
    1. deze top kast kan 2 DHZ's (18 sound 15NLW9500 8 Ohm) bijhouden
    2. ik zou deze graag willen laten vliegen (of 2 toppen gebruiken samen met 4 bassen per kant stacken )
    3. om te kunnen stacken zou ik de zelfde breedte willen hebben als de bassen (550 mm)

nu heb ik zelf een beetje aan het denken geweest maar ik ben helemaal nieuw in deze materie,
    maar tot hiertoe had ik gedacht van 2 x 6 inch speakers te nemen Eighteensound 6ND430 8 Ohm in serie zetten en 1 maal Eighteensound ND1070 op Eighteensound XT120 hoorn geplaatst.
    Maar nu wou ik vragen omdat ik 2 maal 6 inch speakers neem ik genoeg laag krijg en deze de DHZ kunnen bij houden
    en ik zal deze misschien op een schijnvlak monteren zodat ik een breedere stralling krijg of beter niet

dit is een klein voorbeeld dat ik rap heb getekent

of ben ik nu helemaal verkeerd bezig

alvast bedankt
    mvg Gino V
  • kvdb013
    • Nov 2010
    • 337

Misschien is de 18sound 8 kit iets voor jou? Ik gebruik ze ook boven 2 dhz subs, ben er zeer tevreden over en sta elke keer week versteld hoeveel geluid er uit deze kastjes komt. Heb er ook een topic over gestart.
    Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• Dj Gino V
      • Feb 2009
      • 237

Originally posted by kvdb013
      Misschien is de 18sound 8 kit iets voor jou? Ik gebruik ze ook boven 2 dhz subs, ben er zeer tevreden over en sta elke keer week versteld hoeveel geluid er uit deze kastjes komt. Heb er ook een topic over gestart.