Geschikte driver?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • westcoast
    • Jun 2010
    • 7

Ik heb nu de dubbele plaatdikte aan hoornmond toegevoegd en merk inderdaad al een verschil. Meer druk aangezien er minder energie gestoken wordt in het bewegen van panelen en meer in het bewegen van lucht .

Het paneel dat nu nog het meeste resoneert is het achterste van de kist, waar de wieltjes aan bevestigd zijn, deze voelde ik dus ook meebewegen bij een test.
    Ik ga hier straks dan een paar gaatjes en boren en vijzen indraaien en daarna nog eens testen en zo stapsgewijs de kist proberen dood te maken. Heb ik weer wat geleerd voor mijn volgende kistje .

Na deze super tips ben ik wel verplicht een paar fototjes te plaatsen

Last edited by westcoast; 24-06-10, 11:03.

Comment

• salsa
      • Jan 2007
      • 1315

Om het trillen van je wielen op de achterkant te verminderen zal je moeten zorgen dat de plaatsing van je wielen erg stijf is, je zou dus een dikke plank kunnen schroeven en lijmen en dan je wielen monteren.
      Dit scheelt al een hoop, of gewoon de echte blauwe zwenkwielen kopen..

Dave
      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Jerronimo
        • Jul 2009
        • 31

Hoe heb je de wielen vastgezet? toch niet met houtschroeven hoop ik?
        Het beste kun je de wielen vastzetten met (M6) bouten en (borg)moeren dat is veel steviger.

Comment

• Rademakers
          • Jul 2003
          • 1281

Die kast ziet er netjes uit, ook de luidspreker ziet er uit alsof het een nette uitvoering is. Mocht je latten op de achterkant plaatsen (voor de wielen) dan kun je deze wellicht zo uit voeren dat ze de stijfheid van de achterkant ten goede komen. Hoe zit de luidspreker trouwens vast?

Mvg Johan

Comment

Working...