Klein, lichtgewicht een enorme druk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • paul_ulrix
    • Mar 2009
    • 74

sorry voor de offtopic, maar die 18 Sound NLW9500 simuleert blijkbaar ook zeer goed in een frontloaded hoorn, ik kwam bij 4 kasten van +-450 liter uit op een max vermogen van 140db, vanaf 40hz.

nu nog een folding verzinnen

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

Originally posted by Outline
      Zo te zien zijn het Amerikanen... Mail:Grundorf Corporation 721 9th Avenue Council Bluffs IA 51501

Hmmm, Grundorf, dat klinkt meer Duitsig... Maargoed, het kan ook een Duitse Amerikaan zijn oid.

Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• darco
        • Sep 2009
        • 135

Oprichters en eigenaars zij Frank en Susan Grund, begonnen de firma in 1984 in Omaha, Nebraska. Amerikaans dus.

Comment

• djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

Originally posted by darco
          Oprichters en eigenaars zij Frank en Susan Grund, begonnen de firma in 1984 in Omaha, Nebraska. Amerikaans dus.

Aha, dank U wel!

Daan
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• drummerke
            • Oct 2006
            • 432

En hoe ver klinkt je bas met die compacte baskasten? Ziet er veelbelovend uit. Ook al gebruikt één per kant of in een centercluster?

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Originally posted by drummerke
              En hoe ver klinkt je bas met die compacte baskasten? Ziet er veelbelovend uit. Ook al gebruikt één per kant of in een centercluster?
              Nanosubje al diverse keren gebruikt als drumsub en als subs voor DJ's op dancefeesten, daar voldoet hij meer dan goed.
              Afgelopen dinsdag twee Nanosubs als centercluster gebruikt in combinatie met twee monitors op statief voor een welkomst muziekje voor 650 man.
              Tuurlijk geven ze dan geen aardverschuivend sub af maar ze blijven me toch verbazen. Gewoon 1300 watt per sub erop en tot aan het clippen uitsturen zonder dat ze mechanisch tegen limieten aanlopen.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• drummerke
                • Oct 2006
                • 432

650 man is voor mij niet de bedoeling maar toch 200...(beter gezegd +- 20meter ver).

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Originally posted by drummerke
                  650 man is voor mij niet de bedoeling maar toch 200...(beter gezegd +- 20meter ver).
                  Wat ik al zei, ze veroorzaakten zeker geen aardverschuiving, afhankelijk van de soort muziek zul je 200 man toch wel heel aardig van sub kunnen voorzien met twee kastjes.

Comment

• ACSlater
                    • Oct 2007
                    • 57

Zo'n sub lijkt me ideaal voor kleine PA klusjes. Heb je eigenlijk die bouwtekeningen nog gemaakt voor dit forum MusicXtra?

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Originally posted by ACSlater
                      Zo'n sub lijkt me ideaal voor kleine PA klusjes. Heb je eigenlijk die bouwtekeningen nog gemaakt voor dit forum MusicXtra?
                      Klik hier maar eens.

Comment

Working...