Nieuwe floormonitor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

Wellicht dat je het woord "demodag" beter kunt wijzigen in een luistermogelijkheid.....

Comment

• daviddewaard
      • Mar 2008
      • 627

ziet er erg strak uit!
      ooit timmermansopleiding gedaan?
      Vind ze ook wel wat weg hebben van de bekenden CW121 wedges van synco maar dan zonder stoffering,
      weet toevallig dat daar ook Beyma 12 inch coaxiaal in hangt.
      alleen is jouw versie stuk lichter met 16 kg tegen kilotje of 25 van synco

ben benieuwd hoe ze klinken en wat ze kosten
      A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by daviddewaard
        ziet er erg strak uit!
        ooit timmermansopleiding gedaan?
        Vind ze ook wel wat weg hebben van de bekenden CW121 wedges van synco maar dan zonder stoffering,
        weet toevallig dat daar ook Beyma 12 inch coaxiaal in hangt.
        alleen is jouw versie stuk lichter met 16 kg tegen kilotje of 25 van synco

ben benieuwd hoe ze klinken en wat ze kosten
        Grappig dat je dat aankaart, mijn vorige monitor was ook een kopie van de synco.
        Vond ze altijd wel erg mooi maar het stak me altijd nog dat het niet mijn eigen ontwerp was.
        Deze is dus eigenlijk een doorontwikkeling van die synco kopie, alles wat ik daarin miste heb ik in dit ontwerp verbeterd. Met name de laagweergave is bij deze sterk verbeterd, zo goed zelfs dat degene die ernaar luisterden om zich heen gingen kijken waar ik de subs had verstopt.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• JVS
          • Mar 2004
          • 317

12XA30/nd ? :-)

Comment

• renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

Originally posted by daviddewaard
            De CW121's zijn even hoog als diep (of hoog als breed als je van de zijkant kijkt), deze hebben een kleinere hoek (zo te zien ongeveer 2x zo diep/breed als hoog).

Overigens is al aan de foto te zien dat ze lichter, compacter en beter te hanteren zijn...
            Goed bezig!!
            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Originally posted by renevanh
              De CW121's zijn even hoog als diep (of hoog als breed als je van de zijkant kijkt), deze hebben een kleinere hoek (zo te zien ongeveer 2x zo diep/breed als hoog).

Overigens is al aan de foto te zien dat ze lichter, compacter en beter te hanteren zijn...
              Goed bezig!!
              De hoek waaronder de speaker ligt is 30 graden.
              Kastje is 425 mm breed, 400 mm hoog en 500 mm diep, is gemaakt van 15mm berken multi, heeft een inhoud van iets meer dan 50 liter en is afgestemd op 50 Hz met een hele grote en lange poort zodat er makkelijk een statiefpoot ingeschoven kan worden.

Comment

• Beckers Entertainment
                • Dec 2008
                • 650

Hoeveel stuks heb je gebouwd?
                Ziet er uit alsof het een hele hoop werk is geweest om dat hout op maat te maken..
                Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Originally posted by Beckers Entertainment
                  Hoeveel stuks heb je gebouwd?
                  Ziet er uit alsof het een hele hoop werk is geweest om dat hout op maat te maken..
                  Ik heb er in eerste instantie 4 gebouwd, wil er uiteindelijk zelf 8 hebben.
                  En ja, het is heel erg veel werk om alles netjes op maat te maken, er zitten nogal wat verstekhoeken in. En als dan alles netjes op maat is dan is het ook nog eens best lastig om het allemaal netjes in elkaar te krijgen.

Comment

• Waveform
                    • Dec 2009
                    • 321

Het mag ook een beetje een uitdaging blijven, toch??

Ik neem aan dat de bassweergave voor een groot deel te danken is aan de plaatsing van de poort dicht bij de vloer. Klopt dit?

Comment

• djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

Originally posted by Waveform
                      Het mag ook een beetje een uitdaging blijven, toch??

Daarom bouw je zelf, op kleine projecten scheelt het niks met kant-en-klaar kasten...

Daan
                      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Waveform
                        • Dec 2009
                        • 321

Een microwedge is 2400 euro ofzo, daarvoor maak je al wel een paar kistjes. Niet dat de prijs niet rechtvaardigt is.

Comment

• Turboke
                          • Oct 2006
                          • 463

2400€ dat zijn dan particulier prijzen.

Comment

• Waveform
                            • Dec 2009
                            • 321

2758,32 exclusief btw bij holland pa, dat is er precies wel een beetje overdreven. In de US staan ze voor 1999 dollar online, dat is nog geen 1400 euro :/

(voor de 12" is dat)

Comment

• Turboke
                              • Oct 2006
                              • 463

Heb bevoorbeeld op de MC² E45 ook al ooit gehoord dat er een verschil van 1000€ op zit tussen belgie en nederland.
                              Zijn toch wel grote verschillen als je het mij vraagt.

Comment

• Waveform
                                • Dec 2009
                                • 321

Originally posted by Turboke
                                Heb bevoorbeeld op de MC² E45 ook al ooit gehoord dat er een verschil van 1000€ op zit tussen belgie en nederland.
                                Zijn toch wel grote verschillen als je het mij vraagt.
                                Ratsound beloofd de beste prijs omdat het door Dave Rat zelf is ontworpen, neem daarbij dat de dollar t.o.v. de euro niet zoveel waard is... Importeren die handel !!

Comment

Working...