Uit dit soort kasten komt plokke plokke muziek zoals wij dat altijd zeggen. Ze gaan absoluut niet diep maar wel hardt in het mid bas gebied zo vanaf 55-60hz tot een hz of 200.groeten arjan
C-sub
Collapse
X
-
Ik heb eindelijk mijn kleine W-bin kastjes en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben.
Heb ze naast elkaar geplaatst in 1 hoek van de ruimte. Zo koppelen ze beter aan de muren, en naast elkaar klinken ze mss ook wat dieper.
Wat ik nog niet geprobeerd heb is om ze appart te plaatsen, langs elke kant 1 in de hoek.
Zou dat eventueel van geluidsdruk wat harder gaan, en dan minder diep?
Ik heb nu op 1 plaats in de ruimte een zeer mooie diepe klank. Als ik ze appart zou zetten zou dit mss beter verspreid zijn, of klopt dit niet?
Comment
-
Het is nu al weer een tijd geleden dat ik de twee hoorn kastjes van het type eliminator heb kunnen op de kop tikken, en ik ben er best tevreden van. Zoals ik al zei staan ze in de hoek van de ruimte geplaatst naast elkaar.
Ik weet er nu nog 2 te koop staan met een RCF l15/554 500 speaker in.
Heb enige intresse in deze kasten omdat ik er dan 4 zou hebben en dit mij wel beter lijkt om er ofwel 2 per kant te zetten of 4 in het midden.
Kan iemand mij zeggen of dit een verstandige beslissing zou zijn, en ofdat het resultaat (geluidsdruk, diepgang,...) er ook zou op verbeteren met deze 2 extra kasten?
mvg
KevinComment
Comment