Hoe kom ik aan geperforeerd staal?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • som
    • Nov 2002
    • 787

normale perfoplaten hebben idd 40% doorlaat, is niet fijn.
    hier is een voorbeeld van strekmetaal;http://www.kabelzaandam.nl/cgi-local...hgroep=54STREK

is bij elke serieuze ijzerboer te bestellen in platen van 2 bij 1 meter
    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

rvs (inox, stainless, oid) is wat duurder, en de diktes kunnen ook verschillen. 2, 3, 4 mm enzo

iedere ijzerboer kan je eer meer over vertellen. platen tot 2x6 meter, te kust en te keur.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Ik kan er hebben van 67x57 met grote vierkante gaatjes gemaakt voor luidsprekers (zwart) en eventueel past er ook nog van dat speciale open-cel schuim op zoals je bij professionele speakers ziet. Kost wel iets: zo een plaat kost ongeveer 32.00,- en het schuim ongeveer 20.00,- (per 2).
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

nee gewoon naar de ijzerplatenboer gaan, maten doorgeven, vertellen waarvoor te gebruiken en dan even wachten
          perfect op maat, rvs en zeer voordelig en goed
          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• jens
            • Aug 2004
            • 1066

idd heb ik ook gedaan was voor 30 euri klaar voor 4 br118 kastjes.....nog rvs ook....wie wat bewaart die heeft wat

Comment

• DvE
              • Jul 2004
              • 61

Om niet een nieuw topic te hoeven starten, maar in dit topic. Mogelijk zonder resultaat maar dat zien we dan wel weer

Watt Xtra kun je mij vertellen waar jij de betreffende platen vandaan hebt gehaald?

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Topic is 'nog maar' 8 jaar oud.
                Kijk eens bij een plaatselijk metaal bedrijf, die kunnen allerlei perforaties leveren.
                Duurder maar wel zo sjiek; laat een grille op maat stanzen, knippen en zetten.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• renevanh
                  • Oct 2004
                  • 2371

speakergrills.co.uk heeft mij een erg net setje grilletjes geleverd!
                  Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

Working...