2*12" basreflex

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

citaat:Geplaatst door Pino

Wat budget betreft: voor zo'n €500,- per kist (zelfbouw) moet het wel ongeveer doenbaar zijn denk ik ; helaas is meyersound en EAW me wat te duur;

groetels,
    Pino
    Ik zei ook : reken eens aan die ums 2x10 kast. 578 mm x 414 mm x 445 mm is een leuke afmeting, en met 12 " ook nog wel te overzien....

Verder zit ik eigenlijk op de TripleChamber in 10 en 12" te wachten, heeft iemand daar al eens aan gesleuteld? Dat zou ook een beest van een subje kunnen worden..

Comment

• Pino
      • Jul 2002
      • 390

Just, de 12G40
      A zo bedoel je Mac; 'k had het effe verkeerd begrepen.
      Nu, van dat bandpass gedoe heb ik niet echt veel kaas gegeten, ik begrijp enkel het principe; zo ook voor de meerkamer luidsprekerkasten.
      Als er iemand goei ideeën heeft zijn ze natuurlijk altijd welkom he. Ik heb nog tijd zat om wat te brainstormen.

Groetels,
      Pino
      Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

• nightline
        • Oct 2002
        • 1001

citaat:Geplaatst door **************

citaat:Geplaatst door Pino

Wat budget betreft: voor zo'n €500,- per kist (zelfbouw) moet het wel ongeveer doenbaar zijn denk ik ; helaas is meyersound en EAW me wat te duur;

groetels,
        Pino
        Zodra ik me wat beter voel, zal ik het volgende, verbeterde proto-type eens bouwen voor die 12G40.
        Ik zal er meteen een TripleChamber van maken, en de speakers zitten op voorraad, dus das geen probleem.

Groeten

Jack

Ik zei ook : reken eens aan die ums 2x10 kast. 578 mm x 414 mm x 445 mm is een leuke afmeting, en met 12 " ook nog wel te overzien.... Verder zit ik eigenlijk op de TripleChamber in 10 en 12" te wachten, heeft iemand daar al eens aan gesleuteld? Dat zou ook een beest van een subje kunnen worden..