bouw nieuwe set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bertuss
    • Jan 2002
    • 816

ik wil je best helpen. laat me weten welke speakers je gebruikt, en overhandig me dan de TS parameters.
    winsid is niet moeilijk.

Comment

• vegapower
      • Nov 2004
      • 355

kzal men best in het vervolg doen met de foto´s.
      zoals ik gezegt had dat de driver van de hoorn niet lang ging werken... deze heeft zen geest al gegeven by het testen. wat wil je 10wrms. nu heb ik deze vervangen door celestion dcr 100. 65wrms.. khad deze nog liggen..ze komen uit een oude discotheek. er zat een mega hoorn op... de driver van de fostex ft600 gehaald en heel leuk past de driver van celestion daar netjes op..wel leuk 6.5 keer zo sterk..en als resultaat klint de hoorn te hard nu.. marja daar heb je een equaliser voor aleen twyfel of ik de tweeters ga houden.. omdat ik me afvraag of ze het een fuif zouden uithoudeen..dus zal de filter nog vervangen worden. van 3 weg naar 2 wegs.ALS de tweeters eruit gaan de hoor zal ze wel overnemen...

Comment

• bertuss
        • Jan 2002
        • 816

ik vind het maar een groot knutsel werkje. zonder ook maar enige rekening tye houden met frequentie verloop fasegedrag etc. etc.
        nog niet eens 1x een simulatietje laten lopen voor de laag sectie.
        hmzzzz.

Comment

• vegapower
          • Nov 2004
          • 355

mnja...kheb hier op het forum als eens een keer gezegt.. ik en de pc.... wy komen niet overeen als ik het kon zou ik het doen...marja...het klinkt vry goed

Comment

• Rademakers
            • Jul 2003
            • 1281

citaat:...het klinkt vry goed
            Geloof het of niet; dat is het belangrijkste.

Enige punt wat hier wordt aangewezen is dat het beter zou kunnen klinken.

Mvg Johan

Comment

• discover
              • Feb 2005
              • 108

waar heb je de luidsprekers gekocht en hoeveel kosten ze.
              ik wil er namelijk ook 2 gaan maken en hoe heb je de speakon pluggen met elkaar verbonden of moet daar nog iets tussen zo ja, wat heb je er tussen gedaan

Comment

• vegapower
                • Nov 2004
                • 355

luidsprekers.... kijk op www.ebay.DE daar vind je veel en goedkoop... hoe bedoel je met de speacon pluggen verbonden????
                ik werk met een crossover dus... geen filter.. beter rendement geen verlies

Comment

• bertuss
                  • Jan 2002
                  • 816

en je aansluiting, dan ?

Comment

• vegapower
                    • Nov 2004
                    • 355

met speacon... en paralel aansluite op 4 ohm spele

Comment

• dj-frog
                      • Apr 2003
                      • 44

Heey ik heb ook zo'n subje thuis staan alleen je hebt nog niet egt rekening gehouden met het schilderen van die sub, aangezien je die baspoorten neem ik aan ook gaat verfen en het is een klote werk om dat van af buiten de kast te doen(vind i ktenminste) dus in het vervolg is het misschien handig als je de plaat waar de luidspreker in zit kan los maken in de plaats van alleen de luidspreker.Of je moet zo slim en netjes kunnen werken dat je de platen al van te voren gaat schilderen.

voor de rest als je er een B&C pzb46 in doet klinkt hij wel erg lekker.
                      Is the sound of *** beautifull?

Comment

• brander1
                        • Aug 2003
                        • 59

nog eens een vraagje, kan me iemand vertellen wat nu eigenlijk het verschil is tussen deze kast? (afkomstig van speakerplans) Of de kast van RCF model ESW?

Is er verschil van klank?
                        rendement?

alvast bedankt

Comment

• vegapower
                          • Nov 2004
                          • 355

ik heb de subs aangekregen, we hebben 1 kastje getest op een crest CA6.. ging wel lekker.. morgen de 2de erin ern testje doen

Comment

• vegapower
                            • Nov 2004
                            • 355

kheb de plaats voor handvatten uitgefreest, de kassen ze zyn nu geverft (de eerste laag toch). de handvatten en hoeken zitten erop , de sub erin. speacon aansluiting erin en vandaag gaan ze hun eerste keer dienen. this wel maar een teerfeestje, onze pa speelt daar. maar ik heb test gedraait en ze vallen echt zeer goed mee, ze gaan lekker diep...na het teerfeest komen de roosters ervoor de mouche erin. dan na volgend weekend na een bieravond te spelen komt de2de laag aleen aan de buitenkant dan erop en zoude ze moeten klaar zyn... en hopen dat ik ze eens in een grotere zaal mag testen. de mid-hoog kasten zit in byde de celestion driver met een weerstand van 15ohm ervoor om de hoorndrivers wat te dempen zodat de rest mooi volgt. het geheel klinkt echt lekker [^]ben er fier op..aleen nog volledig en proper afwerken nu [8D]

Comment

• Rademakers
                              • Jul 2003
                              • 1281

Wat is een teerfeestje?

Mvg Johan

Comment

• vegapower
                                • Nov 2004
                                • 355

een teerfeest..is een feest waar men eerst eet, daarna feest. en de mensen die daar zyn zyn ofetewel van een club, of een organisatie. in dit geval van een spaarkasje.

Comment

Working...