kheb al 1 baskastje af volgens dit => http://www.speakerstore.nl/index.php?l=nl&pg=11&c=6
gewoon basreflex kastje, zit nu een niet 100% in orde rcf l18/851 in maar deze wordt volgende week ergens vervangen door een eminence omega pro 18.
topkast is een basreflex kast (een oudere van vroeger van men vader geweest
) met een 15¨ in, een beyma 15 k 200. en een hoorn van 10wrms en 2 mini tweeters, de tweeters + hoorn vliegen eruit en er komt een deftige 1¨ of 1.5¨ hoorn in de plaats.
1 baskast heb ik af, de andere volgt morge.
ik heb wel al een klein testje gedaan. baskast actief gefilterd.
en simpelweg die topkast met een passieve filter in nog is op de actieve filter gehangen zodat deze vanaf 150hz speelt.
ik heb nog niet hard gespeelt omdat het een beetje laat is. maar deze klonk met een niet 100% in orde sub speaker beestig goed!
zelfs zeer zuiver!
zoals mourice van de chocolade spot zegt. ik ga er nog eentje maken [8D]
eerst 2 daarna 4. en hopen dat de 15¨ beyma het getrokken krygt voor de mid. anders zal dit een emminence omega pro 15¨ worden denk ik
morgen neem ik foto´s, wel dan niet op letten ,oude kasten worden nog wat aangepast met een mouche voor. baskast staat nog in mdf, komt ook nog mouche voor + hoeken.
gewoon basreflex kastje, zit nu een niet 100% in orde rcf l18/851 in maar deze wordt volgende week ergens vervangen door een eminence omega pro 18.
topkast is een basreflex kast (een oudere van vroeger van men vader geweest
) met een 15¨ in, een beyma 15 k 200. en een hoorn van 10wrms en 2 mini tweeters, de tweeters + hoorn vliegen eruit en er komt een deftige 1¨ of 1.5¨ hoorn in de plaats.1 baskast heb ik af, de andere volgt morge.
ik heb wel al een klein testje gedaan. baskast actief gefilterd.
en simpelweg die topkast met een passieve filter in nog is op de actieve filter gehangen zodat deze vanaf 150hz speelt.
ik heb nog niet hard gespeelt omdat het een beetje laat is. maar deze klonk met een niet 100% in orde sub speaker beestig goed!
zelfs zeer zuiver!
zoals mourice van de chocolade spot zegt. ik ga er nog eentje maken [8D]
eerst 2 daarna 4. en hopen dat de 15¨ beyma het getrokken krygt voor de mid. anders zal dit een emminence omega pro 15¨ worden denk ik

morgen neem ik foto´s, wel dan niet op letten ,oude kasten worden nog wat aangepast met een mouche voor. baskast staat nog in mdf, komt ook nog mouche voor + hoeken.

]

Comment