Ik ben al twee weekenden geleden begonnen aan mijn Bass kastjes en ze klinken wel beetje
maar mijn vraag of ik het goed heb gedaan
Onderdelen :
Raveland AXX 1010 10 (10", 250 rms)
MDF plaat (18mm)
Opvulmateriaal
Bas buizen
Bass reflex opening
Jack aansluiting
beschermings rooster
A. ik ben begonnen met de platen (de achterkant onder kant en de zijkanten) aan elkaar te zetten. (schroeven)
Toen die vast zaten heb ik ze opgevult met 30 liter (soort glaswol) , en ben begonnen met het plaatsen van de jack aansluiting en de gaten van de Bass buisjes
B. Toen heb ik een Gat in mijn voor plaat Gezaagt (10") en mijn woofer geplaats. <- MOET deze vast met speciaale schroeven?
C. heb de voorplaat erop geschroeft en de aansluiting gesoldeert voor de stevigheid
D. Toen heb ik de bassbuisjes erin gedaan , vast gezet en mijn rooster over de speaker heen.
E. heb toen vloerbedding (zwart/grijs 5 mm) over mijn bok gemaakt en op alle hoeken met overzethoeken vast gezet.
F. Nu nog een filter en dan issie volgens MIJ klaar?
Heeft iemand nog opmerkingen of tips? wat ik nog moet doen of ben vergeten
maar mijn vraag of ik het goed heb gedaanOnderdelen :
Raveland AXX 1010 10 (10", 250 rms)
MDF plaat (18mm)
Opvulmateriaal
Bas buizen
Bass reflex opening
Jack aansluiting
beschermings rooster
A. ik ben begonnen met de platen (de achterkant onder kant en de zijkanten) aan elkaar te zetten. (schroeven)
Toen die vast zaten heb ik ze opgevult met 30 liter (soort glaswol) , en ben begonnen met het plaatsen van de jack aansluiting en de gaten van de Bass buisjes
B. Toen heb ik een Gat in mijn voor plaat Gezaagt (10") en mijn woofer geplaats. <- MOET deze vast met speciaale schroeven?
C. heb de voorplaat erop geschroeft en de aansluiting gesoldeert voor de stevigheid
D. Toen heb ik de bassbuisjes erin gedaan , vast gezet en mijn rooster over de speaker heen.
E. heb toen vloerbedding (zwart/grijs 5 mm) over mijn bok gemaakt en op alle hoeken met overzethoeken vast gezet.
F. Nu nog een filter en dan issie volgens MIJ klaar?
Heeft iemand nog opmerkingen of tips? wat ik nog moet doen of ben vergeten

Comment