Flightcase uiteindelijk klaar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Electron01
    • Jun 2004
    • 8

Beste die voeding maak je zelf voor €20 de rest ken ik niet maar kan mijzelf wel voorstellen dat je dat ook zelf kunt maken.
    Het uitzicht vind ik wel mooi het is misschien wat te veel lichtjes zoals andere zeggen maar ik vind dat over smaak niet val te twisten. Als we allemaal dezelfde smaak hadden, hadden allemaal dezelfde vrouw, auto, enz...

Groeten

Electon01

Comment

• mp3joeri
      • Jan 2002
      • 203

die led'jes, lijkt wel een casemod op dat filmpje leuk voor in de computer

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Als de case alleen voor je kamer is en je vindt het zelf mooi dan is dat mooi. Ik zou hem zelf niet willen maar over smaak valt niet te twisten.
        Alleen het is een beetje duur.
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door Jeroen Zelle

quote: een kist die fatsoenlijk dicht kan

Nogmaals....er komt nog een plankje onderin & ik wil gewoon geen deksel erin . Dit is totaal niet nodig

En ik vind de investering waard aangezien hoe me vorige "kast" eruit zag:

Eens een vraagje OFF-topic: werkt iemand van je familie bij pepsi cola? Ik ben een verzamelaar van neons, en ben nog op zoek naar zo'n exemplaartje dan dat van jou.

ON-topic:

Je kist ziet er enorm mooi uit. Die LED verlichting is zeer knap en schowt ongelooflijk
          En wat het gezeik van de anderen betreft: een deksel is idd niet nodig voor thuis, maar enkel voor on the road gebruik!
          Nogmaals chapeau met uw kist!

Comment

• DJEM
            • Jul 2004
            • 254

Het is wat al dat gemekker over een kast. Ieder zijn meuk en wat er idd gezegd werd over case modding daar komt dit aardig in de buurt.

Goed ik deel de mening dat de prijs voor de leds wel erg hoog ligt, maar dit kan deels komen uit het feit dat er spul voor de auto zijn gebruikt A spatwaterdicht en B het is hot te kwl gaaf vet wow ed als je zoiets onder je wagen hebt en zoals menig een weet dan word de prijs al gauw opgeblazen..

Verders het blijft een verbetering idd met wat er eerst was en wat de verplaatsbaarheid betreft ach voor die keer in je leven dat je verhuist... scheelt zo wie zo dan wat inpakken. Nu hoef je alleen je cd en mengpaneel...

Ik zeg veel plezier ermee![)]
            Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1067

hmmm 800 euro voor z'n kastje daar kan je er volgens mij 4 van bouwen...of kreeg je de apperatuur erbij[]

Comment

• Albert Schaap
                • Aug 2004
                • 5

Ik heb onlangs ook nog 2 kisten gebouwd (wel voor & op het werk)
                Maar voor die 2 kisten samen was ik nog geen € 800.00 kwijt.

Ik ben van mening dat die leds wel erg mooi zijn, maar wat is in vredesnaam het nut er van behalve dat er zo nu en dan iemand op je kamer het ziet behalve jij en/of naaste fam. [?][?]

Had je mischien niet beter een kist kunnen maken die je ook eventueel een keer mee kon nemen als je een klusje zou hebben ?,En hoe wil je dit gaan vervoeren?, want dit geheel zal wel aardig wat wegen bij elkaar, tenzij jij er wieltjes onder hebt geplaatst (heb ik niet kunnen ontdekken op de foto.En ik zou de leds aan de voorkant gezet hebben, want dan kunnen de mensen (het publiek) het zien wat jij hebt gemaakt en daar heb je veel meer plezier van!

En ik zou zeker ook een zware kist hebben gemaakt.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je het mooi hebt gedaan hoor.

Veel sucses met eventuele verdere bouwprojecten
                Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver !!!

Comment

Working...