Ik vond je vorige kist effectiever. LED is geil maar volkomen zinloos. Zou eerst gaan oefenen op je draaikunsten, want muziekkeuze in filmpje 1 is echt volkomen RUK
Flightcase uiteindelijk klaar
Collapse
X
-
Hahah....tsja.....muziek inderdaad was effe k*t ... had ff mix mode aanstaan in BPM Studio....
Vanavond zal ik veel betere filmpjes maken.
Comment
-
-
Comment
-
Het is een LED Balk die normaal onder de auto wordt gebruikt. Ik heb ze gekocht bij OtoSam (Auto-Style)
Onderdelen gebruikt:
1 x MagmaGlow 38 cm ColourChanging € 34.95
1 x Controller € 55.00
1 x Omvormer 230 V > 12 V € 80.00
1 x Connector Box € 5.00
1 x Kabel €5.00
En nog wat extra onderdelen á 30 euro
Comment
-
Waar haal je het geld als 18 jarige vandaan om:
1.) zo'n mixer en cd-speler 'zomaar' te kopen;
2.) zo'n dure case te fabrieken;
3.) een volkomen nutteloos lichteffect erin te zetten a 200 euri.
Word ik toch wel nieuwsgierig naar wat voor baantje je hebt (aangezien dit spul nooit een andere plek dan je kamer heeft gezien).Comment
-
-
Ow ja.... ik ga morgen (woensdag 16 Juni) op vakantie naar Australië.
Dus ik zal niet zo een twee drie meer reageren. Ik kom wel nog regelmatig op internet hoor.Comment
-
vind het nutteloos, en veelste duur, voor veeeel minder geld had je het zelfde led effect, waarom zon dure omvormer?waarom al die andere dure dingen?Derbi Gpr Project aan de gangComment
-
citaat:Geplaatst door speakerfreak
vind het nutteloos, en veelste duur, voor veeeel minder geld had je het zelfde led effect, waarom zon dure omvormer?waarom al die andere dure dingen?Comment
-
Tsja.... ik heb inderdaad die led balk gezien die 19" is. Maar die heeft heel weinig effecten.
En het is altijd leuk om het zelf te maken.Comment
-
tuurlijk, maar zeker met een beetje zelf knutselen kon je gewoon veeel goedkoper uitzijn...Derbi Gpr Project aan de gangComment
-
Comment