CEE-form 100 volt, gele stekkers?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rock On
    • Jan 2004
    • 250

Ongeveer de helft van de verhuurders in nl gebruikt al 4p stekkers, maar bijv. bij AED in Belgiƫ zijn ze 5p. gaan toepassen omdat die daar veel makkelijker en goedkoper te krijgen zijn. Mijn punt was meer om de 3h of 9h variant van de 5p. te gaan gebruiken, maar dan loop je tegen diezelfde problemen op; verkrijgbaarheid en prijs.
    "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• Lykle
      • Dec 2003
      • 63

Kortom gewoon 16A 4p.6h gebruiken. Ga jij in je eentje een nieuwe standaard verzinnen? Lijkt me niet zo handig.
      groet,

lykle

Comment

• Rock On
        • Jan 2004
        • 250

Dat was ook absoluut niet mijn bedoeling. Ik was een beetje aan het checken hoe de meningen daarover lopen.
        "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

citaat:Geplaatst door Lykle

Kortom gewoon 16A 4p.6h gebruiken. Ga jij in je eentje een nieuwe standaard verzinnen? Lijkt me niet zo handig.
          groet,

lykle
          Als er nou 1 norm was, maar dat is dus ook niet zo.
          Zoals je al hebt kunnen lezen wordt er zowel 4p als 5p 16A 6h gebruikt. Waarbij het voordeel van 5p is dat je ook ff een moterkabel in de muur kunt prikken om met je pikkel bij de motor te gaan staan om hem door te lopen. Bij de 4p moet je altijd weer een andere kabel gaan zoeken. Verder zit je sowieso met normen die per bedrijf kunnen verschillen op hartingen van de controller en motorspinners en heb je verder nog het verschil tussen de verlindes en de loadstars. Dus als je motoren huurt, dan huur je in mijn ogen een hele set, controller, moteren en spinners of je moet zeker weten dat het op je eigen spullen aansluit.

Ik zou dus zeggen, neem de norm over van het bedrijf waar je je extra spullen meestal inhuurt.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

citaat:Geplaatst door Lykle

groet,

lykle
            OP TAKELS , ok..

Verder alleen 5P>>>>> ivm zwevende nul situaties.

Comment

Working...